گوگل از یک هوش مصنوعی جدید با قابلیت تبدیل کلمه به تصویر سه بعدی رونمایی کرد

گوگل از هوش مصنوعی جدید خود با نام DreamFusion رونمایی کرد که قادر است متن را به عکس سه بعدی تبدیل کند این در حالی است که این شرکت پیش از این از هوش مصنوعی imagen رونمایی کرده بود که به عنوان رقیبی برای DALL-E امکان تبدیل متن به تصویر را با دقت بسیار بالا […]

گوگل از هوش مصنوعی جدید خود با نام DreamFusion رونمایی کرد که قادر است متن را به عکس سه بعدی تبدیل کند این در حالی است که این شرکت پیش از این از هوش مصنوعی imagen رونمایی کرده بود که به عنوان رقیبی برای DALL-E امکان تبدیل متن به تصویر را با دقت بسیار بالا داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخبار مربوط به هوش مصنوعی توییتر توسط بن پول از تیم تحقیقاتی گوگل منتشر شد. وی به همراه دیگر محققان این شرکت کار روی هوش مصنوعی جدید گوگل را به پایان رساندند. این هوش مصنوعی تولید کننده تصویر گوگل Imagen خواهد بود.

در این توییت توضیحاتی در رابطه با این هوش مصنوعی داده شده است. محققان با کمک آن می توانند براحتی مدل های سه بعدی خود را با روش تبدیل متن به تصویر بسازند. به گفته محققان این برنامه نوعی اثبات مفهوم تلقی میشود. هوش مصنوعی جدید گوگل در واقع نسخه تکامل یافته مدل Dream Fields محسوب میشود که پیش از این در سال ۲۰۲۱ توسط گوگل معرفی شده بود.

هنوز زمان عرضه عمومی Dream Fusion مشخص نیست اما قابلیت های مهم این فناوری بطور کامل مشخص شده است. کاربرانی مانند توسعه دهندگان بازی های مستقل از این فناوری استفاده خواهد کرد. از مهمترین تفاوت بین Dream fusion و DreamField اتکای DreamField به فناوری شرکت OpenAI است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال