گوگل از راهکار امنیت سازمانی اندروید برای کسب و کارهای کوچک رونمایی کرد

گوگل با هدف افزایش امنیت اندروید و با همکاری جمعی از فروشندگان منتخب، راهکار جدیدی را برای کسب و کارهای کوچک سازمانی در آمریکا و انگلیس ارائه داد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، گوگل راهکار امنیتی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده که قرار است به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک […]

گوگل با هدف افزایش امنیت اندروید و با همکاری جمعی از فروشندگان منتخب، راهکار جدیدی را برای کسب و کارهای کوچک سازمانی در آمریکا و انگلیس ارائه داد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، گوگل راهکار امنیتی جدیدی را برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کرده که قرار است به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک کند. این راهکار امنیتی  (Android Enterprise Essentials) نام دارد و قرار است به سازمانهای کوچک و کسب و کارهای ساده کمک کند تا از ابزارهای امنیتی و مدیریت سازمانی مبتنی بر اندروید با بودجه کم استفاده کنند.

این سرویس شامل امکاناتی در جهت مدیریت گوشی همراه و همچنین ابزار هایی برای حفظ امنیت داده های سازمان های کوچک مانند استفاده از صفحه رمزنگاری داده‌ها خواهد بود. همچنین قرار است گوگل پلی با جلوگیری از نصب برنامه های خارج از فروشگاه گوگل بتواند داده های شرکت را از دستگاههای مفقود شده پاکسازی کند.

گوگل تمامی راهکار مدیریت از راه دور را برای سازمانهای بزرگ تدارک دیده و با توجه به اینکه شرکت‌های کوچک داده های مربوط به کسب و کار خود را در گوشی های همراه ذخیره می کنند استفاده از راهکارهای امنیتی قبلی برای آنها پیچیده خواهد بود. به همین دلیل ملزومات سازمانی اندروید قرار است از طریق ساده سازی فرایند راه اندازی مراحل فعالسازی را به صورت دستی بر روی هر دستگاه حذف کند.

 کلیه کسب و کارهایی که خواهان این راهکار هستند می‌توانند از طریق نمایندگان فروش و توزیع کنندگان، این خدمات را دریافت کنند. در حال حاضر ارائه ملزومات سازمانی اندروید در آمریکا با کمک ساینکس و در انگلیس با کمک تک دیتا انجام خواهد شد و با همکاری نمایندگان فروش بیشتر از سراسر جهان تا اوایل سال ۲۰۲۱ امکان دسترسی به این سرویس برای همگان فراهم می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال