رونمایی گوگل از اسپیکر هوشمند Nest

در حالی که شایعاتی مبنی بر ساخت اسپیکر جدیدی توسط گوگل منتشر شده بود، اکنون گوگل تایید کرد که در حال ساخت و عرضه این نوع اسپیکر هوشمند است که به خانواده Nest تعلق دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، ماه گذشته طرح جدیدی از یک اسپیکر […]

در حالی که شایعاتی مبنی بر ساخت اسپیکر جدیدی توسط گوگل منتشر شده بود، اکنون گوگل تایید کرد که در حال ساخت و عرضه این نوع اسپیکر هوشمند است که به خانواده Nest تعلق دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از ورج، ماه گذشته طرح جدیدی از یک اسپیکر هوشمند در یک نهاد رگلاتوری ثبت شده بود که بسیاری آن را متعلق به گوگل می دانستند. سرانجام پس از انتشار شایعات بسیاری در مورد صاحب اصلی این طرح، گوگل اعلام کرد که طرح این اسپیکر هوشمند به سری جدید Nest تعلق دارد.

برخی رسانه‌ها می‌گویند توانستند تصویر مستقیمی از اسپیکر جدیدگوگل دریافت کنند. همچنین گوگل در بیانیه خود در یکی از رسانه‌ها عنوان کرده بود که اعضای تیم گوگل در خانه در حال طراحی نوع اسپیکر جدید هوشمند هستند که به خانواده Nest تعلق دارد.

ظاهر این اسپیکر که به دو مدل قبلی اسپیکرهای هوشمند گوگل یعنی Nest Mini  و Google Home Max شباهت دارد، به آن امکان می‌دهد که به صورت عمودی روی سطوح قرار بگیرد. همچنین در تصویر ارسال شده توسط گوگل این اسپیکر با پوششی از جنس پارچه آبی رنگ پوشیده شده است. البته در تصاویری که پیش از این فاش شده بود این اسپیکر با رنگ خاکستری نیز به نمایش در آمده بود. ویدیو کوتاه منتشر شده توسط گوگل رنگ صورتی این اسپیکر را نیز به تصویر کشیده است. بسیاری از محصولات سخت افزاری گوگل پیش از عرضه و معرفی رسمی فاش شده و این اتفاق برای اسپیکر هوشمند جدید نیز افتاده است. هنوز اطلاعاتی از مشخصات فنی اسپیکر منتشر نشده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال