به‌روزرسانی جیمیل گزینه‌های بیشتری برای شخصی‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد

این تنها مایکروسافت و بخش قدرت‌مند نرم‌افزار این شرکت نیست که برنامه‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند چراکه امروز گوگل اعلام کرد که برنامه‌ی جیمیل را برای نسخه‌های دسکتاپ و اندروید با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی کرده است. بدون شک مهم‌ترین تغییر ایجاد شده، فرمت دریافت ایمیل‌ها در برنامه‌ی گوشی بوده است. درگذشته فرمت‌ دریافت ایمیل‌ها به […]

این تنها مایکروسافت و بخش قدرت‌مند نرم‌افزار این شرکت نیست که برنامه‌های خود را به‌روزرسانی می‌کند چراکه امروز گوگل اعلام کرد که برنامه‌ی جیمیل را برای نسخه‌های دسکتاپ و اندروید با قابلیت‌های جدید به‌روزرسانی کرده است. بدون شک مهم‌ترین تغییر ایجاد شده، فرمت دریافت ایمیل‌ها در برنامه‌ی گوشی بوده است. درگذشته فرمت‌ دریافت ایمیل‌ها به طوری بود که با نمایشگر گوشی سازگاری نداشت اما از این پس،‌ فرمت دریافت‌ ایمیل‌ها با نمایشگر گوشی کاملا هماهنگ خواهد بود.

Google updates Gmail with better-looking emails, customization options

گوگل اعلام کرده که لینک‌های دریافتی، متن و حتی دکمه‌های موجود در برنامه با اندازه‌ی بزرگ‌تری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا کسانی که از نمایشگرهای کوچک نیز استفاده می‌کنند بتوانند به راحتی بر روی آن‌ها ضربه بزنند. همچنین کسانی که ایمیل خود را در نسخه‌ی دسکتاپ جیمیل دریافت می‌کنند هم می‌توانند از قابلیت‌های جدید این برنامه استفاده کنند چراکه این به‌روزرسانی برای نمایشگرهای بزرگ نیز مفید واقع شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال