گوگل، Hangouts را با افزودن قابلیت پیام ویدئویی به روزرسانی کرد

گوگل زمانی که امکان الحاق پیام‎های ویدئویی را در اپلیکیشن Hangouts خود برای کاربران iOS مهیا کرد، نسبت به کاربران اندرویدی واکنش مشابهی انجام نداده و آن‎ها با بی‎مهری گوگل روبرو شدند. البته جای نگرانی وجود ندارد چون انتظار به اتمام رسیده است و شما به زودی قادر به ارسال پیام‎های ویدئویی به دوستان خود […]

گوگل زمانی که امکان الحاق پیام‎های ویدئویی را در اپلیکیشن Hangouts خود برای کاربران iOS مهیا کرد، نسبت به کاربران اندرویدی واکنش مشابهی انجام نداده و آن‎ها با بی‎مهری گوگل روبرو شدند. البته جای نگرانی وجود ندارد چون انتظار به اتمام رسیده است و شما به زودی قادر به ارسال پیام‎های ویدئویی به دوستان خود حتی اگر از یک دستگاه اندرویدی بهره می‎برید، خواهید بود. نسخه‎ی 11 اپلیکیشن Hangouts برای اندروید این قابلیت را با خود به همراه خواهد داشت، که شما می‎توانید از طریق یک آیکون دوربین ویدئو در نوار انتهایی به آن دسترسی داشته باشید. هنوز به صورت رسمی این اپلیکیشن در گوگل پلی‎استور دیده نمی‎شود ولی یک فایل APK وجود دارد که شما می‎توانید آن را در این رابطه دانلود کنید، ولی امکان عدم استفاده از آن وجود دارد و باید تا آپدیت رسمی این اپلیکیشن صبر کنید.

به دنبال فعال بودن این قابلیت شما به سادگی باید روی آیکون مربوطه به آن آهسته ضربه بزنید، یک ویدئو ضبط و آن را برای گیرنده ارسال کنید. گیرنده سپس قادر به تماشای آن بر روی یک اپلیکیشن مجزا خواهد بود و طبق گفته‎ی وب‎سایت Android Police  امکان پخش آن در خود اپلیکیشن وجود ندارد.

قابلیت پیام ویدئویی در Hangouts

به هرحال، نسخه‎ی 11 اپلیکیشن Hangouts برای اندروید با خود چیزی به همراه دارد که افراد زیادی قدردان آن نخواهد بود یعنی شرکت گوگل به طور کامل امکان ادغام گفتگوها را برای این اپلیکیشن از بین برده است.

جدا از این به‎روزرسانی‎ها برای اندروید، گوگل محدودیت زمانی پیام‎رسانی ویدئو در نسخه‎ی iOS این اپلیکیشن را به دو دقیقه رسانده و در یک آپدیت جدید از آی‎تیونز نیز امکان دریافت آن وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال