رتبه نخست بیشترین استفاده از گوگل متعلق به کاربران ایرانی است

امیرعلی خیراندیش، مدیر اجرایی جستجوگر پارسی جو گفت: بر اساس خود آمار Google Trend، کاربران ایرانی در رتبه ۵ جهانی استفاده از گوگل قرار دارند که البته باتوجه به نسبت کاربران اینترنت به کل جمعیت کشور؛ ایران در رتبه ۱ استفاده از گوگل قرار میگیرد و این مبین وابستگی شدید ایرانیان به گوگل است. وی […]

امیرعلی خیراندیش، مدیر اجرایی جستجوگر پارسی جو گفت: بر اساس خود آمار Google Trend، کاربران ایرانی در رتبه ۵ جهانی استفاده از گوگل قرار دارند که البته باتوجه به نسبت کاربران اینترنت به کل جمعیت کشور؛ ایران در رتبه ۱ استفاده از گوگل قرار میگیرد و این مبین وابستگی شدید ایرانیان به گوگل است.

وی همچنین از افزایش ۶۰۰ درصدی اقتصاد اینترنتی کشور ‌ در سال‌های آینده خبر داد و به گزارش موسسه تحقیقاتی BCG نیز اشاراتی کرد.

موسسه تحقیقاتی BCG یکی از مشاوران پیشرو جهانی در زمینه استراتژی‌های  کسب و کار است که گزارش سالانه خود را از مستندات صندوق بین‌المللی پول یا IMF اقتباس می کند.

مدیر اجرایی جستجوگر پارسی جو گفت: طبق این گزارش اقتصاد مبتنی بر اینترنت در ایران برای سال ۲۰۱۵ حدود ۰.۸ درصد است که با تحلیل همین آمار و ارقام می توان پیش‌بینی کرد که در صورت حمایت کاربران ایرانی، پارسی‌جو این توانایی را دارد که اقتصاد اینترنتی کشور را طی پنج سال آینده با رشد ۶۰۰ درصدی مواجه کند.

خیراندیش افزود: بر اساس گزارش موسسه تحقیقاتی BCG جستجوگر گوگل در سال ۲۰۱۵، در کمک به محقق شدن فعالیت‌های اقتصادی آمریکا  ۱۶۵ میلیارد دلار درآمدزایی کرده که به عبارتی ۷۵ درصد ارزش اقتصادی تولید شده مبتنی بر اینترنت در آمریکا در این سال توسط گوگل بوده است. در گزارش Economic Impact به صراحت آمده است که اینترنت و وب در حال کمک به کسب و کارهای آمریکا است و گوگل در حال کمک به وب و این چرخه حمایتی از سوی دولت و مردم ایالات متحده به شکل مداوم ادامه دارد و همین امر باعث پیشتازی این کشور در صنعت IT شده است.

وی با بیان اینکه ۸۲ درصد ورود کاربران به صفحات وب از طریق موتور جستجو انجام می‌شود گفت: در دنیا پیچیده‌ترین و دشوارترین پروژه‌های فنی در صنعت IT، راه‌اندازی موتور جستجو است که به همت برجسته‌ترین نخبگان کشور جستجوگر پارسی جو ساخته شد و حالا زمان آن رسیده تا کاربران ایرانی از آن حمایت کنند تا بدین ترتیب مردم کشور خودمان از منافع مالی و شغلی آن بهره ببرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال