اپلیکیشن موبایل گوگل به سوالات پیچیده و دشوار شما هم پاسخ خواهد داد

اگر تنها یک برتری در مورد Google Now نسبت به سایر دستیارهای صوتی هوشمند وجود داشته باشد، این است که دستیار صوتی گوگل، بهتر از بقیه می‌تواند کلمات سخت را تشخیص دهد و آنها را بفهمد. این موضوع حتی در برخی از آژمایش‌ها و تحقیقات انجام‌شده در کنار دستیار صوتی اپل، سیری، تایید شده‌اند و همین […]

اگر تنها یک برتری در مورد Google Now نسبت به سایر دستیارهای صوتی هوشمند وجود داشته باشد، این است که دستیار صوتی گوگل، بهتر از بقیه می‌تواند کلمات سخت را تشخیص دهد و آنها را بفهمد. این موضوع حتی در برخی از آژمایش‌ها و تحقیقات انجام‌شده در کنار دستیار صوتی اپل، سیری، تایید شده‌اند و همین موضوع باعث شده تا کاربران بخواهند دائما از جستجوی صوتی گوگل، استفاده کنند.

در جدیدترین پیام رسمی که از سوی وبلاگ گوگل منتشر شده، سازندگان اعلام کرده‌اند که در بروزرسانی جدیدی که اخیرا منتشر شده، این دستیار صوتی حالا هوشندتر از قبل نیز شده و قادر است به سوال‌هایی سخت‌تر پاسخ بدهد. بسیاری از سوال‌ها هستند که جواب آنها بسیار ساده است، به عنوان مثال کاربران می‌توانند از این پس به جای پرسیدن سوالی همچون “رئیس جمهور فعلی آمریکا کیست؟”، از سوال‌هایی سخت‌تر همانند آنهایی که لیست آنها در تصویر ابتدای پست قرار گرفته است، استفاده نمایند.

طبق گفته‌ی گوگل، حالا این امکان وجود دارد که به کمک الگوریتم‌های گوگل، سوال کاربران و اساس آن بهتر فهمیده شده و با مشخص شدن هدف اصلی کاربر از مطرح کردن پرسش، پاسخ بهتری پیش رویش قرار بگیرد. همچنین این موضوع می‌تواند به پاسخ دادن به پرسش‌های سخت‌تر نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

البته گوگل اذعان داشته که این ویژگی جدید همانند بسیاری چیزهای دیگر، ایرادات زیادی دارد که در طول زمان باید آنها را برطرف کرد، اما شکی وجود ندارد که این سیستم جدید گوگل، می‌تواند در برابر بسیاری از رقبا، عملکرد مناسبی داشته و آنها را به رقابتی چالشی، دعوت کند. اگر شما هم می‌خواهید از این بروزرسانی جدید استفاده کنید، باید بگوییم که هم‌اکنون نسخه‌ی جدید آن برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر شده و می‌توانید همین حالا، دستیار شخصی Google Now را هوشمندتر از قبل نمایید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال