گوگل قصد دارد خودروهای خودران خود را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند

همانطور که اطلاع دارید تجربه‌ی گوگل در تولید و توسعه خودروهای هوشمند به خطار مدت زمان آزمایش بسیار زیاد خودروهای قبلی این شرکت در شهرهای مختلف کشور آمریکا سبب شده تا مهندسین گوگل تجربه‌ی بسیار خوبی در زمینه‌ی خودروهای هوشمند به دست آورند. حال آنها قصد ارند دنیای جدید را پیش روی اتومبیل‌های خود قرار […]

همانطور که اطلاع دارید تجربه‌ی گوگل در تولید و توسعه خودروهای هوشمند به خطار مدت زمان آزمایش بسیار زیاد خودروهای قبلی این شرکت در شهرهای مختلف کشور آمریکا سبب شده تا مهندسین گوگل تجربه‌ی بسیار خوبی در زمینه‌ی خودروهای هوشمند به دست آورند. حال آنها قصد ارند دنیای جدید را پیش روی اتومبیل‌های خود قرار داده و امکان شارژ بدون سیم را برای خودروهای هوشمند خود فراهم آورند.

طبق اطلاعاتی که IEEE Spectrum منتشر کرده، اخیرا گوگل با ثبت برخی از اسناد و پتنت‌ها، به دنبال شارژ بدون سیم خودروهای هوشمند خود با استفاده از القای مغناطیسی رزونانس می‌باشد. برای مهیا کردن چنین امکانی، مهندسین گوگل مجبور هستند که فرستنده‌های مغناطیسی را درون خودروهای خود قرار داده تا امکان شارژ بدون سیم خودروهای این شرکت فراهم شود.

طبق اسناد و اطلاعاتی که گوگل در کمیسیون ارتباطات فدرال به ثبت رسانده، گوگل این سیستم را در تعامل با شرکت‌های Hevo Power و Momentum Dynamics در حال آزمایش این سیستم بوده و هم‌اکنون خودروهای هوشمند گوگل در Mountain View مورد بررسی برای این موضوع قرار گرفته‌اند.

به شخصه تصور می‌کنم در آینده‌ی نزدیک گوگل به جایی خواهد رسید که با نصب کردن فرستنده‌های خویش در خیابان‌ها، برق خودروهای هوشمند خود را با سیستم شارژ بدون سیم تامین خواهد نمود و حتی امکان شارژ سریع آنها نیز وجود خواهد داشت. به هر حال هنوز این تکنولوژی و تلاش گوگل برای پیشرفت این موضوع در ابتدای راه است و اگر برنامه‌های این شرکت آنطور که پیش‌بینی می‌شود پیش نرود، حتی امکان وجود تصادفات نیز وجود خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال