گوگل اپلیکیشن Who’s Down خود را عرضه کرد؛ چت کردن با دوستان بیکار!

مطمئناً تا کنون پیش آمده که در حین انجام یک گفتگوی دوستانه یکی دیگر از دوستان خواستار صحبت با شما باشد در حالی که ممکن است از نظر شما اصلاً زمان مناسبی را برای این کار انتخاب نکرده باشد! باید بگوییم که دیگر لازم نیست ناراحت باشید چون ظاهراً گوگل برای حل این موضوع چاره‌ای […]

مطمئناً تا کنون پیش آمده که در حین انجام یک گفتگوی دوستانه یکی دیگر از دوستان خواستار صحبت با شما باشد در حالی که ممکن است از نظر شما اصلاً زمان مناسبی را برای این کار انتخاب نکرده باشد! باید بگوییم که دیگر لازم نیست ناراحت باشید چون ظاهراً گوگل برای حل این موضوع چاره‌ای اندیشیده و با اپلیکیشن Who’s Down خود و پیدا کردن دوستانی که فرصت گفتگو با شما را دارند، سعی در حل این مشکل داشته است.

طریقه استفاده از این سرویس بسیار ساده است. از آن‌جا که اساساً این برنامه آن دسته از مخاطبانتان را که‌ این اپلیکیشن را نصب کرده‌اند برای شما نمایش داده و علامت مشخصه آنها، در واقع مشخص‌کننده وضعیت آن‌ها خواهد بود. همچنین این امکان نیز وجود خواهد داشت تا گذشته از وضعیت، عملی را که در حال حاضر علاقه‌مند به انجام آن هستند را نیز اعلام کنند. این اعمال می‌تواند شامل: غذا خوردن، مطالعه ،تماشای فیلم، ورزش کردن، بیرون رفتن و غیره باشد.

به عنوان مثال ممکن شما تمایل داشته باشید تا غذای خود را در بیرون از منزل صرف کنید و در علاقه‌مندی یکی از مخاطبانتان داشتن وقت آزاد دارد و نیز اعلام آمادگی غذا خوردن در بیرون را مشاهده کنید. در این صورت شما این فرصت را خواهید داشت تا با انجام یک گفتگو جزئیات بیشتر را برای گذاشتن قرار یک ناهار دوستانه دو نفره و یا حتی گروهی میسر نمایید که یک ایده بسیار جالب به نظر می‌آید.

این اپلیکیشن علاوه بر اندروید برای سیستم عامل iOS نیز عرضه شده  و از طریق گوگل پلی و  اپ‌استور اپل قابل دسترسی بوده و می‌توانید آن را دانلود نمایید. البته لازم به ذکر است که استفاده از اپلیکیشن در حال حاضر تنها با داشتن دعوتنامه امکان‌پذیر است که با یک درخواست به راحتی مالک یکی از این دعوتنامه‌ها خواهید شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال