روتر مش نست وای فای گوگل همراه با دستیار صوتی

محصول جدید گوگل یک روتر نست وای فای (Nest Wi-Fi) بهمراه دستیار صوتی است. بدین ترتیب کاربران میتوانند با کمک دستیار صوتی گوگل و تنها با گفتن Hey Google شبکه وای فای را کنترل کنند و اتصال آن را برای برخی از اعضای خانواده و یا کارمندان قطع کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک […]

محصول جدید گوگل یک روتر نست وای فای (Nest Wi-Fi) بهمراه دستیار صوتی است. بدین ترتیب کاربران میتوانند با کمک دستیار صوتی گوگل و تنها با گفتن Hey Google شبکه وای فای را کنترل کنند و اتصال آن را برای برخی از اعضای خانواده و یا کارمندان قطع کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از ورج ، این روتر همراه با دستگاهی به نام پوینت (Point) عرضه میشود ، که علاوه بر دستیار صوتی به افزایش برد 25 درصدی روتر کمک کند. این نست وای فای همراه با پوینت میتواند در مساحتی به متراژ 350 مترمربع به کار رود.   اگر چه این روتر از استاندارد وای فای 6 بهره مند نیست اما سرعت ان نسبت به نسل قبل بهبود یافته و انرژی کمتری نیز استفاده میکند.

گوگل سعی کرده در این محصول طرح جدیدی از مش وای فای همراه با دستیار صوتی ارائه دهد تا محصولی متمایز به بازار عرضه کرده باشد. این محصول در یک پک سه تایی با قیمت 349 دلار و در پک دو تایی با قیمت 269 دلار در امریکا قابل پیش خرید است. فروشاین محصول در آمریکا از آبان ماه و پس از چند ماه در کشورهای دیگر آغاز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال