گوگل نام نهایی اندروید N را تا چند هفته دیگر اعلام می‌کند

با آن‎که نسخه‎ی پیش‎نمایش توسعه‎دهندگان اندروید N از اسفندماه در اختیار عموم قرار گرفته است، ولی گوگل هم‎چنان در رابطه با نام نهایی این نسخه از سیستم‎عامل جدید خود، تصمیم نگرفته است. گرچه این شرکت امروز اطلاع داد که نام نهایی اندروید N را “در چند هفته‎ی آینده” اعلام خواهد کرد. همین چند وقت پیش […]

با آن‎که نسخه‎ی پیش‎نمایش توسعه‎دهندگان اندروید N از اسفندماه در اختیار عموم قرار گرفته است، ولی گوگل هم‎چنان در رابطه با نام نهایی این نسخه از سیستم‎عامل جدید خود، تصمیم نگرفته است. گرچه این شرکت امروز اطلاع داد که نام نهایی اندروید N را “در چند هفته‎ی آینده” اعلام خواهد کرد.

همین چند وقت پیش بود که گوگل با راه‎اندازی یک صفحه‎ی وب از کاربران اندرویدی – البته در واقع هر شخصی- خواست که پیشنهادات خود را در رابطه با اسم اندروید N ثبت کنند. نمی‎توان مطمئن بود که گوگل از بین اسامی که کاربران پیشنهاد داده‎‎اند انتخاب کند یا اسمی که از قبل مسئولین توسعه اندروید در ذهن داشته‎اند را مد نظر بگیرد. در هر صورت، باید حدودا تا اواسط تیرماه صبر کرد.

اندروید N می‎تواند اسامی جالبی داشته باشد، از جمله اسامی مشهوری نظیر نوتلا یا ناگت یا سایر اسامی که در جهان بسیار مشهور نیستند نظیر Neyyappam (نوعی کلوچه هندی). همان‎‏طور که ممکن است بدانید، این غول دنیای اینترنت همیشه نسخه‎های سیستم‎عامل اندروید خود را با اسم خوراکی‎های شیرین نام‎گذاری کرده است، بنابراین حتی با آن‎که پیشنهادات اسمی در غالب Nachos (نوعی غذای مکزیکی) یا Norwegian Smoked Salmon (سالمون دودی نروژی) شده است، قرار نیست (به احتمال قریب به یقین) این اسامی مد نظر قرار گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال