گوگل حافظه ذخیره سازی نامحدود رایگان را حذف خواهد کرد

گوگل قرار است گوگل وان را جایگزین قابلیت ذخیره سازی نامحدود تصاویر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل اعلام کرد از تاریخ ۱۱ خرداد سال آینده قابلیت ذخیره سازی نامحدود تصاویر را حذف و به جای آن اشتراک رایگان ۱۵ گیگابایتی محدود را جایگزین خواهد کرد. بنابراین کاربران برای استفاده و […]

گوگل قرار است گوگل وان را جایگزین قابلیت ذخیره سازی نامحدود تصاویر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل اعلام کرد از تاریخ ۱۱ خرداد سال آینده قابلیت ذخیره سازی نامحدود تصاویر را حذف و به جای آن اشتراک رایگان ۱۵ گیگابایتی محدود را جایگزین خواهد کرد. بنابراین کاربران برای استفاده و دریافت فضای ذخیره سازی بیشتر باید اشتراک گوگل وان را خریداری کنند.

 قابلیت ذخیره سازی گوگل فوتوز به صورت نامحدود در اختیار کاربران بوده و کاربران می توانستند تصاویر را تا کیفیت ۱۶ مگاپیکسل و همچنین ویدیو های با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل را ذخیره سازی کنند. در حال حاضر کاربران برای ذخیره سازی تنها ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار دارند و در صورت نیاز به فضای بیشتر باید اشتراک آن را خریداری کنند.

طی بیانیه گوگل امکان ذخیره سازی محتوای با کیفیت از ۱۱ خرداد در حساب گوگل عنوان شده و با رسیدن به فضای ذخیره سازی ۱۵ گیگابایت به کاربر اطلاع رسانی شده و پس از آن باید در سرویس گوگل عضو شود. قیمت تعرفه گوگل برای اشتراک یک ماهه نیز با ۱۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی ۱.۹۹ دلار و برای حافظه ۲ ترابایتی ۹.۹۹ دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال