گوگل به زودی کروم را به چت بات Bard مجهز می کند

گوگل به طور آزمایشی اضافه کردن چت بات جدید خود را به مرورگر کروم آغاز کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که استفاده از چت بادهای هوش مصنوعی رواج بسیاری یافته است گوگل نیز تلاش دارد تا برخی از ویژگی های هوش مصنوعی خود را به مرورگر کروم اضافه […]

گوگل به طور آزمایشی اضافه کردن چت بات جدید خود را به مرورگر کروم آغاز کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که استفاده از چت بادهای هوش مصنوعی رواج بسیاری یافته است گوگل نیز تلاش دارد تا برخی از ویژگی های هوش مصنوعی خود را به مرورگر کروم اضافه کند.

در صورتی که چت بات بارد با سیستم عامل کروم ادغام شود کاربران در زمان استفاده تجربه ای شبیه به تعامل با ChatGPT خواهند داشت‌. طبق گزارش منتشر شده توسط گیزچاینا، گوگل قصد دارد پس از ادغام هوش مصنوعی خود با کروم از کاربران برای آزمایش آن دعوت کند. اکنون نیز کاربران می توانند از قابلیت جستجوی محاوره ای استفاده کنند. با فعال کردن بخش آزمایشی از رابط چت بات بارد در جستجوی داخلی لانچر استفاده خواهد شد. البته ممکن است پیش از انتشار نسخه اصلی تغییرات دیگری نیز روی آن انجام شود.

چت بات هوش مصنوعی گوگل در صفحه جداگانه همانند دستیار صوتی به نمایش در می آید. گوگل در آینده نزدیک مایکروسافت ۳۶۵ را با سیستم عامل کروم ادغام خواهد کرد. با وجودی که سیستم عامل کروم امکان پشتیبانی از نسخه تحت وب مایکروسافت ۳۶۵ و وان درایو را داشته است اما اکنون گوگل قصد دارد دسترسی مستقیم به کل مجموعه از طریق کروم را امکان‌پذیر کند.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط کوکل، از این پس کاربران می توانند به مایکروسافت ۳۶۵ از طریق کروم دسترسی داشته باشند. احتمالا در ماه های آینده نیز این ویژگی بطور کامل معرفی و در دسترس قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال