گوگل به زودی تیمی برای پشتیبانی از توسعه دهندگان بلاک چین تشکیل می دهد

گوگل قصد دارد با هدف ساخت سرویس های پشتیبان برای توسعه دهندگان بلاکچین یک تیم جدید تشکیل دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدف گوگل از تشکیل تیمی برای پشتیبانی توسعه دهندگان بلاک چین استفاده از پلتفرم گوگل کلاد برای توسعه دهندگانی است که قصد دارند اپ های  Web3 را راه اندازی […]

گوگل قصد دارد با هدف ساخت سرویس های پشتیبان برای توسعه دهندگان بلاکچین یک تیم جدید تشکیل دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هدف گوگل از تشکیل تیمی برای پشتیبانی توسعه دهندگان بلاک چین استفاده از پلتفرم گوگل کلاد برای توسعه دهندگانی است که قصد دارند اپ های  Web3 را راه اندازی کنند. آمیت زاوری نایب رئیس گوگل کلاد در این مورد گفته است: هدف ما ایجاد بخشی از موج رمز ارزی به طور مستقیم نخواهد بود ما تنها فناوریهای مربوط به اپ های Web3 را ارائه خواهیم کرد تا کاربران و شرکت ها بتوانند در کسب و کارهای خود از آن استفاده کنند.

 وی طی ایمیلی به کارمندان این بخش از پتانسیل بالای بازار Web3 صحبت کرد و اعلام کرد در حال حاضر بسیاری از مشتریان گوگل درخواست دارند تا پشتیبانی این شرکت در زمینه Web3 و فناوری های مرتبط با رمز ارز افزایش پیدا کند. تیم جدید گوگل احتمالاً از کارمندان دارای سابقه کار در پروژه های Web3 در این شرکت یا دیگر شرکت ها تشکیل خواهد شد. از دیگر اهداف گوگل ساخت سیستمی است که بتوان به دیگر شرکت ها اجازه داد تا بررسی داده های بلاک چین را به سادگی انجام دهند. این ابزارها احتمالاً با دیگر پلتفرم ها در این زمینه مانند سرویسهای وب آمازون نیز همخوانی دارند. پیش از این نیز گوگل با تشکیل تیم مربوط به دارایی های دیجیتال امکان پرداخت های رمز ارزی را برای مشتریانِ گوگل کلاد فراهم کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال