گوگل، بروزرسانی کروم برای اندروید 4.0 را متوقف کرد

4 سال از انتشار نسخه محبوب 4.0 اندروید یا همان ساندویچ بستنی می‌گذرد و در این مدت تلفنهای هوشمند و تبلتهای زیادی را پشتیبانی کرده است. اما درحال حاضر براساس آمار گوگل، تنها 5.9 درصد از دستگاه های متصل شده به گوگل پلی میزبان این نسخه از اندروید بوده اند و با توجه به اینکه مدت […]

4 سال از انتشار نسخه محبوب 4.0 اندروید یا همان ساندویچ بستنی می‌گذرد و در این مدت تلفنهای هوشمند و تبلتهای زیادی را پشتیبانی کرده است.

اما درحال حاضر براساس آمار گوگل، تنها 5.9 درصد از دستگاه های متصل شده به گوگل پلی میزبان این نسخه از اندروید بوده اند و با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از انتشار آن میگذرد، تعداد زیادی از کاربران این نسخه را رها کرده و به ورژن‌های جدیدتر آپدیت کرده‌اند.

گوگل اخیرا در خبری اعلام کرده است که بروزرسانی مرورگر محبوب کروم دیگر برای اندروید ساندویچ بستنی ارائه نخواهد شد. گوگل همچنین اضافه کرد که تاکنون 24 نسخه از مرورگر کروم برای اندروید 4.0 منتشر شده است و آخرین نسخه از کروم برای ساندویچ بستنی نسخه 42 خواهد بود.

حال کاربرانی که هنوز از ساندویچ بستنی استفاده می کنند، درصورت امکان باید به فکر آپدیت دستگاه های خود به یک نسخه ی جدید تر از اندروید باشند. اما می توانند هنوز هم از کروم بر روی دستگاه های‌ خود استفاده کنند، حتی با وجود این که آپدیتی برای این اپلیکیشن وجود نداشته باشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال