گوگل به شما برنامه‌نویسی اندروید را آموزش خواهد داد

یادگیری نحوه‎ی ساخت اپلیکیشن‎های اندرویدی آسان نیست، به خصوص اگر هیچ دانش قبلی نسبت به برنامه‎نویسی نداشته باشید. آیا به دنبال منبع آموزشی می‎گردید و امید دارید بهترین نتیجه را بگیرید؟ در یک آموزشکده برای گذراندن دوره‎های آموزشی ثبت‎نام می‎کنید؟ خوب باید بگوییم که گوگل راه‎حل بهتری دارد. این غول دنیای اینترنت کلاس‎هایی تحت عنوان […]

یادگیری نحوه‎ی ساخت اپلیکیشن‎های اندرویدی آسان نیست، به خصوص اگر هیچ دانش قبلی نسبت به برنامه‎نویسی نداشته باشید. آیا به دنبال منبع آموزشی می‎گردید و امید دارید بهترین نتیجه را بگیرید؟ در یک آموزشکده برای گذراندن دوره‎های آموزشی ثبت‎نام می‎کنید؟ خوب باید بگوییم که گوگل راه‎حل بهتری دارد. این غول دنیای اینترنت کلاس‎هایی تحت عنوان “اصول ابتدایی اندروید” (Android Basics) بدون گرفتن مدرک (با یک دوره‎ی یک هفته‎ای آزمایشی) در وب‎سایت Udacity برگزار می‎کند که در آن کارشناسان گوگل به شما نحوه‎ی نوشتن اپلیکیشن‎های ساده‎ی اندرویدی را آموزش می‎دهند، حتی اگر یک خط کد‎نویسی بلد نباشید.

این دوره کلاس‎های آموزشی اندروید آن‎قدر در اختیار شما اطلاعات قرار می‎دهند که بتوانید در برنامه‎ی Android Studio همه چیز را فرا بگیرید و در پایان دوره یک “مجموعه‎ی کاملی” از برنامه‎ها در اختیار داشته باشید، در پایان این کلاس‎ها شما برای امکان نوشتن اپلیکیشن اینستاگرام بعدی هنوز آماده نیستید ولی مطالب زیادی را آموزش خواهید دید.

شما می‎توانید اگر دوست داشته باشید پول مربی شخصی، مشاور کاری و موارد دیگر را بدهید و گوگل شما را به پیشرفت به سمت جلو تشویق می‎کند اگر توسعه‎ی اپلیکیشن‎های اندرویدی در زندگی شما یک هدف مهم است. این شرکت حتی اگر شما جزو 50 نفر اولی باشید که دوره‎های مقدماتی را تکمیل می‎کنند، یک بورسیه به خاطر این مدرک خرد، به شما خواهد داد. اشتباه نکنید، گوگل این کار‎ها را از سر سخاوت محض انجام نمی‎دهد (این شرکت می‎خواهد زمینه‎سازی‎ها برای موفقیت بزرگ بعدی اندروید را مهیا کند). گرچه، چنین اقدامی باز‎ هم قابل توجه است. چرا که بسیاری از سازندگان سیستم‎عامل‎ها با کمال میل در اختیار شما ابزاری برای شروع را می‎گذارند، ولی به ندرت آن‎ها نحوه‎ی استفاده از این ابزار را زمانی که هیچ‎گونه دانشی ندارید، به شما نشان خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال