گوگل در حال آزمایش ابزار تست سرعت اینترنت در داخل نتایج جستجو است

به نظر می‎رسد که شرکت گوگل در حال کار بر روی یک سرویس تست سرعت اینترنت است که درون موتور جستجوی این شرکت قرار داده شود تا بتواند به سادگی به واسطه‎ی جستجوی عبارت “بررسی سرعت اینترنت” یا چیزی مشابه با آن به کار گرفته شود. این قابلیت در همکاری با شرکت Measurement Lab (یا […]

به نظر می‎رسد که شرکت گوگل در حال کار بر روی یک سرویس تست سرعت اینترنت است که درون موتور جستجوی این شرکت قرار داده شود تا بتواند به سادگی به واسطه‎ی جستجوی عبارت “بررسی سرعت اینترنت” یا چیزی مشابه با آن به کار گرفته شود.

این قابلیت در همکاری با شرکت Measurement Lab (یا M-Lab) توسعه داده شده است، شرکتی که محک واقعی این سرویس را انجام خواهد داد. این آزمایش سرعت دانلود و آپلود و میزان تاخیر شبکه را بررسی خواهد کرد.

این سرویس هنوز فعال نشده است، بنابراین هنوز مشخص نیست واقعا به چه شکل خواهد بود. در حال حاضر، موتور جستجوی بینگ چند وقتی می‎شود که در نتایج جستجوی خود دارای یک تست سرعت اینترنت است (با جستجوی عبارت “speed test” می‎توان به آن دسترسی داشت) و حتی نت‎فلیکس اخیرا سرویس تست سرعت اینترنت خود را، گرچه به شکل ساده‎تر، در وب‎سایت Fast.com ارائه داده است. و البته نیازی به اشاره به محبوب‎‌ترین گزینه‎ی مورد نظر در این رابطه یعنی وب‎سایت Ookla نیست.

هنوز مشخص نیست که این قابلیت در چه زمانی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال