حالا اپلیکیشن Photos گوگل بیش از 100 میلیون کاربر فعال در ماه دارد

غول دنیای فناوری، گوگل، به‌تازگی اعلام کرده است سرویس مدیریت تصاویرش یعنی Photos حالا بیش از 100 میلیون کاربر فعال در هر ماه دارد که یک دستاورد خوب در مدت زمان 5 ماه که از معرفی آن می‌گذرد، به‌حساب می‌آید. این سرویس برای هر دو سیستم‌عامل مطرح اندروید و iOS در دسترس بوده و همچنین […]

غول دنیای فناوری، گوگل، به‌تازگی اعلام کرده است سرویس مدیریت تصاویرش یعنی Photos حالا بیش از 100 میلیون کاربر فعال در هر ماه دارد که یک دستاورد خوب در مدت زمان 5 ماه که از معرفی آن می‌گذرد، به‌حساب می‌آید. این سرویس برای هر دو سیستم‌عامل مطرح اندروید و iOS در دسترس بوده و همچنین نسخه تحت وب هم نیز دارد.

داشتن بیش از 100 میلیون کاربر فعال آن هم در عرض چندماه، موضوعی است که بسیاری از شرکت‌های این زمینه نظیر پینترست، توییتر و اینستاگرام در طول چند سال به آن دست یافته‌اند و در نوع خود این موضوع برای گوگل یک رکورد محسوب می‌شود.

گوگل علاوه بر ارائه آمار کاربران فعال، حقایق جالب توجه دیگری هم نیز پیرامون این سرویس بیان کرده است. به‌عنوان مثال، کاربران به گذاشتن عکس‌ از سگ بیشتر از هر حیوان دیگری علاقه داشته‌اند، پاریس، نیویورک و بارسلونا بیشترین عکس‌ها را در زمینه مکان‌های جغرافیای داشته‌اند و همچنین کاربران 15 میلیون تصویر متحرک و کلاژ را در این سرویس آپلود کرده‌اند.

برای دیدن سایر حقایق جالب این سرویس می‌توانید از این لینک استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال