۱۵۰ میلیون کاربر در گوگل به قابلیت احراز هویت دو مرحله ای دسترسی پیدا می کنند

به گفته گوگل حدود ۱۵۰ میلیون کاربر تا پایان سال جاری میلادی می توانند با استفاده از قابلیت احراز هویت دو مرحله ای به اکانت های خود وارد شوند. این قابلیت با هدف افزایش امنیت اکانت کاربران به زودی فعال خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم احراز هویت دو مرحله […]

به گفته گوگل حدود ۱۵۰ میلیون کاربر تا پایان سال جاری میلادی می توانند با استفاده از قابلیت احراز هویت دو مرحله ای به اکانت های خود وارد شوند. این قابلیت با هدف افزایش امنیت اکانت کاربران به زودی فعال خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سیستم احراز هویت دو مرحله ای گوگل به طور پیش فرض با هدف امنیت کاربران ارتقا خواهد یافت. در سالهای اخیر تنها ۱۰ درصد اکانتهای این شرکت از این قابلیت استفاده کرده بودند. گوگل با ترغیب کاربران به فعالسازی دو مرحله‌ای تصمیم دارد این قابلیت را به طور پیش فرض برای اکانت ۱۵۰ میلیون کاربر فعال کند.

گوگل اعلام کرد تنها حساب های با قابلیت پشتیبان گیری مناسب قابلیت اجرای احراز هویت دو مرحله ای هستند و به طور پیشفرض این امکان برایشان فراهم خواهد شد. با این قابلیت امنیت حساب های کاربری افزایش خواهد یافت که در کنار آن امکان استفاده از گذرواژه نیز وجود دارد. احراز هویت دو مرحله ای گوگل با استفاده از رمز یکبار مصرف و کد یکتا توسط کاربر انجام می گیرد. به گفته گوگل بررسی گذرواژه‌های کاربران از طریق مدیریت گذرواژه داخلی کروم اندروید و اپلیکیشن گوگل روزانه به بیش از یک میلیارد عدد می رسد.

دیگر قابلیت جدیدگوگل مربوط به مشاهده گذرواژه‌ها از منوی اپلیکیشن گوگل است. این شرکت با تشویق کاربران از آنها خواسته تا با استفاده از Inactive Account Manager برای حساب هایی که در آن فعالیت ندارند تصمیم گیری کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال