ممکن است مسنجر Allo جایگزین هنگ‌اوت یا پیام رسان گوگل نشود

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از این بودند که مسنجر پیش‌روی Allo گوگل، به عنوان پیغام رسان پیش‌فرض اندروید به حساب خواهد آمد و گوگل برای رسیدن به این هدف، حتی ممکن است برنامه‌های هنگ‌اوت یا مسنجر اندروید را کنار بزند و Allo را به عنوان برنامه‌ی اصلی اندروید انتخاب کند. حال گزارش جدیدی از وب‌سایت […]

گزارش‌های اخیر منتشر شده حاکی از این بودند که مسنجر پیش‌روی Allo گوگل، به عنوان پیغام رسان پیش‌فرض اندروید به حساب خواهد آمد و گوگل برای رسیدن به این هدف، حتی ممکن است برنامه‌های هنگ‌اوت یا مسنجر اندروید را کنار بزند و Allo را به عنوان برنامه‌ی اصلی اندروید انتخاب کند.

حال گزارش جدیدی از وب‌سایت توسعه‌دهندگان XDA منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل ممکن است اصلا همچین قصدی را نداشته باشد و اپلیکیشن‌های هنگ‌اوت و پیام‌رسان اندروید همچنان به کار خود ادامه خواهند داد و اپلیکیشن Allo نیز تنها پیغام‌های کاربران همین برنامه را دریافت خواهد کرد.

گوگل حتی هنگام معرفی این اپلیکیشن، اعلام کرد که برنامه‌ی هنگ‌اوت همچنان به کار خود ادامه خواهد داد و فعلا جایی نمی‌رود. به‌هر‌حال باتوجه به ویژگی‌های جالب Allo و استفاده از دستیار گوگل، انتظار می‌رفت که این اپلیکیشن به عنوان یک برنامه‌ی همه‌کاره در عرصه‌ی برنامه‌های پیغام رسان اندرویدی به حساب آمده و رقیب برنامه‌هایی نظیر واتس‌اپ و BBM به شمار آید.

پیش‌نمایش‌های منتشر شده از اندروید نوگات هم نشانه‌ای از حذف اپلیکیشن‌های نام برده شده را ندارند و به نظر می‌رسد یک برنامه‌ی دیگر نیز به برنامه‌های پیغام‌ رسان اندرویدی اضافه شده باشند و احتمالا این برنامه نیز به سرنوشت برنامه‌های دیگر نظیر هنگ‌اوت دچار خواهد شد؛ زمان این مسئله را روشن می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال