هوش مصنوعی گوگل به عنوان رقیب ChatGPT رونمایی شد

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل بطور رسمی از ابزاری به نام Bard رونمایی کرد که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و به عنوان رقیب ChatGPT عرضه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی ChatGPT از زمان معرفی تاکنون توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. اکنون گوگل نیز از Bard […]

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل بطور رسمی از ابزاری به نام Bard رونمایی کرد که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده و به عنوان رقیب ChatGPT عرضه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هوش مصنوعی ChatGPT از زمان معرفی تاکنون توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. اکنون گوگل نیز از Bard هوش مصنوعی مکالمه محور رونمایی کرده است. به گفته پیچای، هوش مصنوعی Bard قادر است به سوالات کاربران پاسخ دهد و به عنوان سرویس مکالمه محور در گفت و گوها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در حال حاضر این ابزار بطور آزمایشی در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته و در هفته های آینده نیز بطور عمومی عرضه خواهد شد.

هنوز مشخص نیست هوش مصنوعی گوگل چه امکاناتی را عرصه می کند، اما احتمالا این ابزار نیز مشابه هوش مصنوعی OpenAIخواهد بود. پست گوگل نشان می دهد کاربران می توانند سوالات مختلفی مانند چه غذایی با مواد غذایی گفته شده می توان پخت را از این هوش مصنوعی بپرسند.

مدیرعامل گوگل هوش مصنوعی این شرکت را نوعی بازده خلاقیت و سکوی پرتاب در کنجکاوی دانست بطوریکه می تواند اکتشافات فضایی جیمز وب را برای کودک ۹ ساله توضیح دهد. پبچای می گوید Bard برای تهیه پاسخ های تازه از اطلاعات وب استفاده می کند. همچنین قادر است در مورد وقایع اخیر نیز به کاربران پاسخ دهد. این در حالیست که رقیب Bard یعنی ChatGPT با این موضوع مشکل دارد.

مدیرعامل گوگل معتقد است مراجعه به گوگل برای درک بیشتر و بهتر انجام میگیرد و با وجود هوش مصنوعی می توان به عمق انجه که به دنبالش هستند رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال