تیک آبی گوگل با هدف افزایش امنیت کاربران به جی‌میل اضافه شد

تیک آبی گوگل اکنون به جی‌میل نیز اضافه شده و با قرارگیری در کنار نام فرستنده و تایید هویت او امنیت کاربران را تامین می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق توضیحات گوگل در وبلاگ این شرکت با استفاده از این ویژگی کاربران ایمیل قانونی را از اسپم تشخیص خواهند داد. […]

تیک آبی گوگل اکنون به جی‌میل نیز اضافه شده و با قرارگیری در کنار نام فرستنده و تایید هویت او امنیت کاربران را تامین می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق توضیحات گوگل در وبلاگ این شرکت با استفاده از این ویژگی کاربران ایمیل قانونی را از اسپم تشخیص خواهند داد.

طبق توضیحات منتشر شده توسط گوگل این تیم بر مبنای ویژگی های شاخص برند و شناسایی پیام ها BIMI ساخته شده و با این ویژگی شرکت ها تاکید می کنند که آواتار یا همان لوگوی برند در ایمیل به آنها تعلق دارد.

در تصویر منتشر شده از این ویژگی مشخص است که کاربر با قراردادن ماوس روی این تیک پیام فرستنده ایمیل را مشاهده خواهند کرد که دامنه و مالکیت تصویر پروفایل را تایید می کند. به گفته گوگل با کمک این ویژگی سیستم های امنیتی به راحتی می توانند ایمیل های واقعی را از هرزنامه ها و اسپم شناسایی کنند. همچنین اعتماد به کسب و کارها افزایش می یابد.

پیش از این توییتر نیز از تیک تایید آبی برای شناسایی هویت کاربران استفاده میکرد. متا نیز اخیرا تیک آبی پولی را در اینستاگرام و فیسبوک در دسترس کاربران قرار داده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال