همکاری گوگل با یک شرکت پزشکی برای توسعه ابزار تشخیص سرطان

گوگل قصد دارد طی همکاری با یک شرکت پزشکی ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص سرطان سینه با کمک این فناوری بسازد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در همکاری با شرکت iCAD مجوز استفاده از مدل تحقیقاتی هوش مصنوعی خود را داده است تا ابزار جدیدی برای غربالگری سرطان سینه […]

گوگل قصد دارد طی همکاری با یک شرکت پزشکی ابزاری مبتنی بر هوش مصنوعی برای تشخیص سرطان سینه با کمک این فناوری بسازد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در همکاری با شرکت iCAD مجوز استفاده از مدل تحقیقاتی هوش مصنوعی خود را داده است تا ابزار جدیدی برای غربالگری سرطان سینه بسازد. این شرکت فناوری تلاش خواهد کرد تا با استفاده از هوش مصنوعی گوگل تشخیص سرطان سینه را با روشی جدید انجام دهد. این ابزار می توان. سرعت و دقت تشخیص را افزایش دهد.

نیکول لینتون، مدیر ارتباطات گوگل در این مورد گفته است: همکاری این دو شرکت در نهایت باعث ساخت ابزار غربالگری سرطان سینه خواهد شد.

در این همکاری روش ها با حزئیات مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا نتایج ارزشمندی ایجاد شود. در صورت موفقیت نیز امکان تشخیص زودهنگام سرطان سینه فراهم خواهد شد. پیش از این گوگل مقاله ای را در رابطه با استفاده از هوش مصنوعی در تشخیص دقیق سرطان سینه منتشر کرده بود و همکاری آن با شرکت iCAD نیز در همین راستا صورت گرفته است.

شرکت iCAD قصد دارد از مدل هوش مصنوعی ماموگرافی گوگل در ابزارهای خود استفاده کند. اولین ابزار این شرکت نیز ProFound AI است که می تواند تصاویر گرفته شده توسط توموسنتز را بررسی کند. با تجهیز این ابزار پیشرفته به هوش مصنوعی امکان تشخیص با دقت بیشتری انجام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال