تصمیم گوگل برای انتقال بخش اصلی خط تولید گوشی پیکسل به هند

بسیاری از شرکت های فناوری تلاش دارند تا خط تولید محصولات خود را از چین به کشورهای دیگری نظیر هند منتقل کنند. یکی از این شرکت ها گوگل است که بنظر می رسد قصد دارد بخشی از خط تولید خود را منتقل کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصمیم شرکت ها برای […]

بسیاری از شرکت های فناوری تلاش دارند تا خط تولید محصولات خود را از چین به کشورهای دیگری نظیر هند منتقل کنند. یکی از این شرکت ها گوگل است که بنظر می رسد قصد دارد بخشی از خط تولید خود را منتقل کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصمیم شرکت ها برای انتقال خط تولید از چین و یا تقسیم فرایند تولید بین چندین کشور می تواند علاوه بر دلائل اقتصادی دارای دلائل سیاسی نیز باشد. گزارش های اخیر نیز نشان می دهد. گوگل قصد دارد تولید بخشی از گوشی های پیکسل را به هند منتقل کند. با توجه به این گزارش هدف گوگل از این انتقال تولید بین ۵۰۰ هزار تا یک میلیون دستگاه گوشی پیکسل در این کشور است. با توجه به تعداد کل گوشی های تولیدی این شرکت رقم عنوان شده حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کل تولید را در بر میگیرد.

گوگل در ادامه مذاکراتی را با برخی تولیدکنندگان محلی انجام داده است و حتی آزمایشات مربوط به آب منطقه را نیز آغاز کرد اما هنوز با هیچ تولید کننده ای به توافق نرسید. این شرکت علاوه بر چین در ویتنام نیز خط تولید دارد و این اولین بار نیست که قصد دارد خط تولید خود را از چین خارج کند. بنظر می رسد قرنطینه های پی در پی در چین باعث شد تا خط تولید این شرکت نتواند طبق برنامه ریزی عمل کند. علاوه بر آن انتقال به هند مزایای دیگری نیز برای گوگل خواهد داشت.

هند روی گوشی های وارداتی ۲۰ درصد مالیات دریافت میکند و در صورت انتقال خط تولید دیگر نیاز به پرداخت مالیات نخواهد بود. علاوه بر آن امکان عرضه مستقیم محصول با قیمت گذاری بهتر نیز فراهم می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال