ورود گوگل به بازار گجت های پوشیدنی

با اعلام خرید فیت بیت توسط گوگل ، اکنون این شرکت بطور کامل وارد بازار گجت های پوشیدنی شده است. گوگل روز گذشته اعلام کرد که شرکت فیت بیت را به ارزش ۲.۱ میلیارد خریداری کرده و قصد دارد بطور جدی تلاش خود را برای ساخت گجت های پوشیدنی خود آغاز کند. به گزارش سرویس […]

با اعلام خرید فیت بیت توسط گوگل ، اکنون این شرکت بطور کامل وارد بازار گجت های پوشیدنی شده است. گوگل روز گذشته اعلام کرد که شرکت فیت بیت را به ارزش ۲.۱ میلیارد خریداری کرده و قصد دارد بطور جدی تلاش خود را برای ساخت گجت های پوشیدنی خود آغاز کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از GSMArena ، چندی پیش شایعاتی مبنی بر تصمیم گوگل برای خرید فیت بیت منتشر شده بود که اکنون به واقعیت تبدیل شده است. گوگل قصد دراد با استفاده از تجربیات شرکت FitBit در زمینه محصولات سلامتی و پزشکی ، رونق دوباره ای به ساعت‌های هوشمند مبتنی بر پلتفرم ویر او اس (Wear OS) خود بدهد. البته قدرت گوگل و توانایی های این شرکت در هوش مصنوعی میتواند زمینه ساز موفقیت او در آینده باشد.

ساعت های هوشمند فیت بیت اکنون با قابلیت هایی نظیر پایش ضربان قلب، کیفیت خواب و شمارش قدم‌هایشان ، اطلاعات مهمی از کاربران را در اختیار دارد. اما گوگل اکنون به موضوع داده های کاربران فعلی کمپانی و استفاده از آنها سخنی نگفته است. تا بدین ترتیب از تیغ انتقادات در امان باشد. اما کاربران میتوانند در صورت رضایت داده های خود را به سرورهای گوگل منتقل کنند.

گوگل تلاش دارد تا با استفاده از تجربیات شرکت فیت بیت و دانشی که خود در اختیار دارد بتواند تغییرات بزرگی را در بازر گجت های پوشیدنی و کل اکوسیستم Wear OS بوجود آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال