اولین گوشی تاشو گوگل در سه‌ماهه‌ی چهارم امسال عرضه خواهد شد

طبق شایعات منتشر شده گوگل اولین گوشی تاشو خود را در اواخر سال جاری میلادی به طور رسمی عرضه خواهد کرد. پیش از این قرار بود در سال ۲۰۲۱ این گوشی تولید شود اما به نظر می رسد گوگل تولید آن را لغو کرده باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً گوگل […]

طبق شایعات منتشر شده گوگل اولین گوشی تاشو خود را در اواخر سال جاری میلادی به طور رسمی عرضه خواهد کرد. پیش از این قرار بود در سال ۲۰۲۱ این گوشی تولید شود اما به نظر می رسد گوگل تولید آن را لغو کرده باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالاً گوگل تولید نمایشگر پیکسل تاشو را در سه ماهه سوم امسال آغاز خواهد کرد. راس یانگ تحلیلگر نمایشگر و مدیرعامل DSCC اعلام کرد احتمالاً گوگل قصد دارد مجدداً گوشی‌تاشو خود را ساخته و به بازار عرضه کند. طبق نظر این تحلیلگر احتمالاً فصل پایانی سال ۲۰۲۲ نیز این دستگاه به طور رسمی معرفی می شود. البته این فرد در توییت خود غیر از زمان عرضه اطلاعات دیگری از این گوشی تاشو گوگل منتشر نکرده است. با این حال می توان برخی مشخصات احتمالی آن را در نظر گرفت.

احتمالاً گوگل در گوشی پیکسل فولد از نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز استفاده خواهد کرد. همچنین در پنل پشتی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی سونی به همراه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور ۸ مگاپیکسلی دیگر از نوع IMX355 قرار خواهد گرفت. گوگل گوشی جدید خود راً با سیستم عامل اندروید 12 عرضه می کند.

در برخی از خبرها عنون شد گوگل گوشی جدید را با نام پیکسل نوت پد عرضه خواهد کرد و ظاهر آن احتمالاً شبیه اوپو فایند N خواهد بود. همچنین در آن از تراشه گوگل تنیور استفاده خواهد شد. این غول فناوری هنوز گزارشی در رابطه با این دستگاه منتشر نکرده و مشخص نیست این گوشه تاشو ممکن است با چه مشخصات دیگری به بازار عرضه شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال