اولین گوشی تاشو گوگل با نام پیکسل فولد در کنفرانس I/O 2023 رونمایی شد

پس از مدت ها بالاخره گوگل از اولین گوشی تاشو خود به نام پیکسل فولد در مراسم توسعه دهندگان I/O 2023 رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش فروش اولین گوشی تاشو گوگل از امروز با قیمت ۱۷۹۹ دلار آغاز شده است. مشخصات سخت افزاری پیکسل فولد شباهت زیادی به همان […]

پس از مدت ها بالاخره گوگل از اولین گوشی تاشو خود به نام پیکسل فولد در مراسم توسعه دهندگان I/O 2023 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش فروش اولین گوشی تاشو گوگل از امروز با قیمت ۱۷۹۹ دلار آغاز شده است.

مشخصات سخت افزاری پیکسل فولد شباهت زیادی به همان مشخصاتی دارد که پیش از این در مورد آن منتشر شد ه بود. با این تفاوت که با قیمت بیشتری فروخته خواهد شد. این گوشی دارای نمایشگر ۷.۶ اینچی است و نمایشگر خارجی آن نیز در ابعاد ۵.۸ اینچ خواهد بود. دو نمایشگر از نوع اولد بوده و نرخ نوسازی تصویر در آنها ۱۲۰ هرتز است. البته نمایشگر خارجی در آن کمی روشن تر است. در وسط نمایشگر این گوشی چین و چروک خط تا وجود دارد. البته در این مورد گفته شده این چین و چروک نسبت به مدل رقیب یعنی گلکسی زد فولد ۴ کمتر است. از فولاد ضد زنگ برای ساخت لولا استفاده شده و به گفته شرکت سازنده امکان باز و بسته کردن آن تا ۲۰۰ هزار بار وجود دارد.

در این گوشی از مشخصات قابل توجه داخلی نیز استفاده شده است.‌ پردازنده بکار رفته در آن همان پردازنده تنسور ۲ است که در گوشی های پیکسل ۶ پرو و ۷ قرار داشته و همراه با ۱۲ گیگابایت رم عرضه میشود. گوگل این گوشی را با حافظه های داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد کرد.‌ البته نکته مهم اینکه نمی توان حافظه داخلی را در این گوشی افزایش داد.

باتری گوشی تاشو گوگل ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعت است و طبق ادعای گوگل دارای دو سلول بوده و می تواند عمری بیش از ۲۴ ساعت داشته باشد. این باتری از شارژ بی سیم استاندارد QI پشتیبانی می کند. همچنین امکان شارژ آن با سرعت شارژ سیمی ۳۰ وات وجود دارد. البته گوگل درون جعبه این دستگاه هیچ کاربری قرار نداده است.

در گوگل پیکسل ۵ دوربین قرار گرفته که دو عدد از آنها از نوع ۸.۳ مگاپیکسلی و برای فضای بیرونی و دوربین سلفی استفاده میشود. یکی از آنها نیز مخصوص تماس های ویدیویی خواهد بود. سه دوربین نیز در پنل پشتی قرار دارد که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می تواند قابلیت تثبیت اپتیکال را ارائه کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال