گوگل Hangouts تا کنون یک میلیارد دفعه نصب شده است

امروز یک اپلیکیشن دیگر به لیست میلیاردی‌های پلی استور گوگل راه یافت. این‌بار برنامه Hangouts توانست رکورد نصب بیش از یک میلیارد دفعه را نظیر اپلیکیشن جیمیل از آن خود کند. تاکنون تنها 10 اپلیکیشن توانسته‌اند در لیست میلیاردی‌های پلی استور قرارگیرند که از این تعداد فقط 3 اپلیکیشن آن متعلق به گوگل نیست و […]

امروز یک اپلیکیشن دیگر به لیست میلیاردی‌های پلی استور گوگل راه یافت. این‌بار برنامه Hangouts توانست رکورد نصب بیش از یک میلیارد دفعه را نظیر اپلیکیشن جیمیل از آن خود کند.

تاکنون تنها 10 اپلیکیشن توانسته‌اند در لیست میلیاردی‌های پلی استور قرارگیرند که از این تعداد فقط 3 اپلیکیشن آن متعلق به گوگل نیست و بقیه تماما اپلیکیشن‌های گوگل هستند.

این 3 اپلیکیشن توسط رقیب گوگل، فیس‌بوک تولید شده‌اند که شامل اپلیکیشن اصلی فیسبوک، مسنجر این شبکه و همچنین اپلیکیشن محبوب واتس‌اپ که زیر مجموعه فیسبوک است، می‌باشند. دو اپلیکیشن مسنجر فیسبوک و همچنین واتس‌اپ رقبای Hangouts به شمار می‌آیند که عملکرد موفق‌تری نسبت به آن داشته‌اند. تنها برتری Hangouts نسبت به این اپلیکیشن‌ها آن است که به‌طور پیش‌فرض و از پیش نصب‌شده بر روی اکثر دستگاه‌های اندرویدی قرار دارد، اما هنگامی که آمار کاربران واقعی این نرم‌افزار بررسی شود، حرفی برای گفتن ندارد و تعجب نخواهیم کرد که از لحاظ تعداد کاربران فعال پس از دو اپلیکیشن رقیب خود یعنی مسنجر فیسبوک و واتس‌اپ قرار گیرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال