مراسم I/O 2023 گوگل؛ نمایش فناوری های هوش مصنوعی

گوگل قصد دارد در مراسم I/O 2023 فناوری هوش مصنوعی خود را به عنوان رهبر این حوزه به نمایش بگذارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در سال گذشته میلادی فناوری های مربوط به هوش مصنوعی پیشرفت چشمگیری داشتند. برخی از آنها برای تولید متن توسعه داده شدند و برخی دیگر نیز از […]

گوگل قصد دارد در مراسم I/O 2023 فناوری هوش مصنوعی خود را به عنوان رهبر این حوزه به نمایش بگذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در سال گذشته میلادی فناوری های مربوط به هوش مصنوعی پیشرفت چشمگیری داشتند. برخی از آنها برای تولید متن توسعه داده شدند و برخی دیگر نیز از متن برای تولید تصاویر استفاده می کردند. به گفته نیویورک تایمز پروژه های هوش مصنوعی باعث جلب توجه گوگل شد و این شرکت قصد دارد در مراسم آینده تعهد خود به این فناوری را ثابت کند.

لری پیچ و سرگئی برین به عنوان بنیانگذاران گوگل جلسه ای را بطور محرمانه با مدیران این شرکت برگزار کردند. این جلسه با هدف برنامه ریزی برای تسلط دوباره این بازار برگزار شده بود.

طبق گزارش منتشر شده توسط ReviewGreek، در یکی از اسلایدهای به نمایش درآمده در این جلسه حدود ۲۰ محصول مبتنی بر هوش مصنوعی معرفی شد. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد در کنفرانس پیش رو از این محصولات شامل استودیو ساخت و ویرایشگر تصویر، برنامه های مربوط به خرید و فروش و یک قابلیت جدید در یوتیوب برای افزودن پس زمینه هوشمندخواهد بود. همچنین گوگل قصد دارد در گوشی های پیکسل برنامه‌ای را مبتنی بر هوش مصنوعی برای ایجاد تصویر زمینه ارائه کند.

گوگل قصد دارد برنامه های نرم افزاری خود را که مبتنی بر هوش مصنوعی هستند در اختیار دیگر شرکت ها قرار دهد که طی آن سرویس هایی برای مرورگر وب و برنامه نویسی ارائه می شود. در صورت صحت این خبر احتمالاً گوگل به دنبال قدرت نمایی در حوزه هوش مصنوعی است تا بتواند برتری خود را در جهان به رخ رقبا بکشد.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال