قابلیت جدید اپلیکیشن اینباکس گوگل تنها ایمیل‎های با اولویت بالا را نشان می‎دهد

ممکن است اپلیکیشن اینباکس گوگل را به یاد آورید. این اپ در ابتدا تنها به واسطه‎ی دعوت کاربر دیگری قابل استفاده بود و به کاربران کمک می‎کند به شکل بهتری ایمیل‎های صندوق‎ پستی خود را مرتب کنند ( که می‎تواند به خوبی علت نام‎گذاری آن را مشخص کند) و پیام‎های مشابه را در یک دسته […]

ممکن است اپلیکیشن اینباکس گوگل را به یاد آورید. این اپ در ابتدا تنها به واسطه‎ی دعوت کاربر دیگری قابل استفاده بود و به کاربران کمک می‎کند به شکل بهتری ایمیل‎های صندوق‎ پستی خود را مرتب کنند ( که می‎تواند به خوبی علت نام‎گذاری آن را مشخص کند) و پیام‎های مشابه را در یک دسته قرار دهند. به دنبال این قابلیت‎ها کاربران می‎توانند تنها با یک سوایپ، تعداد زیادی از ایمیل‎هایی که نمی‎خواهند را پاک کنند. این امکان وجود دارد که ایمیل‎ها زمانی که کاربر آمادگی خواندن و پاسخ دادن به پیام خاصی را دارد، یادآوری و به صندوق پستی برگردند. این اپ به منظور قرارگیری در کنار جیمیل برای بهترین عملکرد طراحی شده است.

گوگل حال قابلیتی جدیدی به اپلیکیشن اینباکس اضافه کرده است که به کاربران اجازه می‎دهد نوتیفیکیشن‎های مربوط به دریافت ایمیل‎ها را به استثنای مواردی که “با اولویت بالا” در نظر گرفته می‎شوند غیرفعال کنند. این قابلیت را می‎توان با احترام به رای کاربر خاموش یا روشن کرد. چون این اپ برای iOS نیز علاوه بر اندروید وجود دارد، این امکان وجود دارد که این قابلیت در نسخه‎ی اپلیکیشن ساخته شده برای پلت‎فرم موبایل اپل نیز دیده شود. هم‎چنین مشخص نیست که این قابلیت از طریق یک به‎روزرسانی معمولی نرم‎افزاری OTA اضافه خواهد شد یا تغییری است که از سمت سرور صورت می‎گیرد.

مهم‎ترین سوالی که این بین شکل می‎گیرد این است که ایا اینباکس بدون اشتباه قادر به تشخیص این خواهد بود که کدام ایمیل اولویت بالایی دارد یا خیر. البته، اگر الگوریتم جداسازی ایمیل‎های معمولی از مواردی که با اولویت بالا هستند به خوبی کار نکند، کاربران اینباکس احتمالا پیام‎های مهم را از دست خواهند داد.

تصویر زیر نشان می‎دهد که ویژگی جدید به کاربران اینباکس اجازه خواهد داد تاگل نوتیفیکیشن‎ها را در حالت خاموش یا روشن قرار دهند. اگر تنظیمات در حالت فعال قرار گیرد، کاربر قادر به تنظیم سطح مورد نیاز یک پیام برای ایجاد نوتیفیکیشنی با اولویت بالا یا پایین‎تر خواهد بود. امیدواریم گوشی شما نیز به زودی این قابلیت را دریافت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال