پتنت جدید گوگل افتادن گوشی از دستان شما را سخت‌تر می‌کند

پتنت جدید ثبت‌شده توسط گوگل راه‌حلی خلاقانه‌ را برای در دست گرفتن گوشی‌های هوشمند ارائه داده که بر اساس آن انداختن یا افتادن گوشی توسط کاربر سخت‌تر می‌شود. درواقع در پتنت جدید گوگل، در دست گرفتن گوشی باتوجه به فضایی که در قاب گوشی ایجاد می‌شود راحت‌تر می‌شود. تصویر پتنت ثبت‌شده‌ی گوگل را مشاهده می‌کنید: […]

پتنت جدید ثبت‌شده توسط گوگل راه‌حلی خلاقانه‌ را برای در دست گرفتن گوشی‌های هوشمند ارائه داده که بر اساس آن انداختن یا افتادن گوشی توسط کاربر سخت‌تر می‌شود. درواقع در پتنت جدید گوگل، در دست گرفتن گوشی باتوجه به فضایی که در قاب گوشی ایجاد می‌شود راحت‌تر می‌شود. تصویر پتنت ثبت‌شده‌ی گوگل را مشاهده می‌کنید:

پتنت جدید گوگل انداختن گوشی را برای شما سخت‌تر می‌کند

برخلاف این‌که در گوشی‌های امروزی سخت‌افزارهای گوشی هرروز در حال پیشرفت است؛ ظاهر گوشی‌های هوشمند دچار کمترین تغییراتی شده است. شاید گوشی‌ها باریک‌تر و یا وزن آن‌ها کم شوند اما در دست گرفتن گوشی‌های هوشمند با توجه به بزرگ‌تر شدن اندازه‌ی آن‌ها هرگز کار ساده‌ای نبوده است.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که پتنت‌های ثبت‌شده همیشه در مرحله‌ی تولید قرار نمی‌گیرند بلکه این پتنت‌ها ایده‌های مختلف تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند بوده که ممکن است روزی مورد استفاده قرار بگیرند؛ بنابراین شاید نکسوس‌های بعدی گوگل از این طراحی بهره نبرند اما در آینده‌ می‌توان انتظار داشت که گوگل حتی برای یک‌بار هم که شده از طراحی جدیدی به شکلی که توضیح دادیم، استفاده کند.

اپل نیز سال گذشته پتنتی را برای محافظت بیشتر از گوشی‌های هوشمند ثبت کرده بود. بر اساس پتنت اپل، برخورد گوشی به زمین به‌طور برنامه‌ریزی شده خواهد بود به‌طوری‌که وزن گوشی در قسمت پایینی آن بیشتر بوده و گوشی هر بار از سمت پایین ضربه می‌بیند؛ بنابراین برخورد گوشی‌های آیفون این شرکت می‌تواند در هر فاصله‌ای که رخ دهد به یک‌شکل انجام پذیرد.

 

پتنت جدید گوگل انداختن گوشی را برای شما سخت‌تر می‌کند

شاید اگر ما هنگام فرستادن عکس‌های خود در اینستاگرام یا برقراری تماس دقت بیشتری را به خرج دهیم هیچ‌وقت نیاز به ثبت شدن پتنت‌های کنونی نباشد اما استفاده از قاب‌های طراحی‌شده برای گوشی‌های هوشمند می‌تواند کمک بسزایی را در جلوگیری از صدمه دیدن گوشی‌ها داشته باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال