شایعه: گوگل در حال توسعه دو ساعت‌هوشمند از سری نکسوس می‌باشد

همواره گوگل در به کار گرفتن دیگر شرکت‌ها در تولید محصولات مختلف برای آنها، موفق بوده است. اگر بخواهیم کمی بهتر به موضوع نگاه کنیم، گوگل برای تولید شدن محصولات مختلف بر اساس تکنولوژی‌های خود، نیازی به هزینه کردن نداشته و از دیگر شرکت‌ها برای انجام این کار استفاده می‌کند. پس از تولید شدن بسیاری […]

همواره گوگل در به کار گرفتن دیگر شرکت‌ها در تولید محصولات مختلف برای آنها، موفق بوده است. اگر بخواهیم کمی بهتر به موضوع نگاه کنیم، گوگل برای تولید شدن محصولات مختلف بر اساس تکنولوژی‌های خود، نیازی به هزینه کردن نداشته و از دیگر شرکت‌ها برای انجام این کار استفاده می‌کند. پس از تولید شدن بسیاری از گوشی‌ها و تبلت‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید و حتی عرضه شدن محصولات زیادی از سری نکسوس که به صورت انحصاری در اختیار گوگل قرار دارد، به نظر می‌رسد که حالا قرار است ساعت‌های هوشمند از سری نکسوس نیز وارد بازار شوند.

اینطور که اخبار منتشر شده توسط وب‌سایت Android Police نشان می‌دهند، گوگل، خود قصد دارد این ساعت‌های هوشمند را به همراه سیستم‌عامل اندروید وِر در اختیار کاربران قرار دهد و کار توسعه آنها نیز آغاز شده است. اگر اینطور باشد، این احتمال وجود دارد که در پایان سال جاری میلادی و همراه با معرفی شدن دیگر محصولات جدید خانواده‌ی نکسوس، ساعت‌های هوشمند این شرکت نیز معرفی شوند.

البته هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد این ساعت‌های هوشمند را منتشر نکرده، اما بر اساس شایعات منتشر شده، اسم رمز این دو دستگاه Angelfish و Swordfish بوده و چهره‌ی ظاهری آنها نیز شبیه به ساعت‌های هوشمند Moto 360 و LG Urban 2nd Edition خواهد بود. همینطور احتمالا این ساعت‌های هوشند ضخامتی برابر با 14 میلی‌متر داشته و از شبکه‌های 4G-LTE نیز پشتیبانی می‌کنند.

از میان دو ساعت هوشمند، نسخه‌ی کوچکتر با اسم رمز Swordfish، امکانات کمتری همچون سنسور ضربان قلب، GPS و شبکه‌ی 4G-LTE نسبت به Angelfish داشته و طبیعتا قیمت آن نیز کمتر خواهد بود.

البته نباید تصور کنید که این ساعت‌های هوشمند به صورت قطعی وارد بازار خواهند شد چرا که در حال حاضر تنها شایعاتی هستند که می‌توانند حقیقت نداشته باشند. هر چند به نظر می‌رسد که اینها از آن دست شایعاتی باشند که تحقق پیدا می‌کنند!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال