هوش مصنوعی Med PaLM2 گوگل در آزمون پزشکی آمریکا قبول شد

چت بات هوش مصنوعی گوگل توانست نمره قبولی را در آزمون پزشکی آمریکا کسب کند. البته محققان پاسخ های این چت بات را در مورد برخی از سوال ها ناکافی دانسته و نسبت به پزشکان ضعیف تر می دانند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات هوش مصنوعی گوگل در زمینه پزشکی […]

چت بات هوش مصنوعی گوگل توانست نمره قبولی را در آزمون پزشکی آمریکا کسب کند. البته محققان پاسخ های این چت بات را در مورد برخی از سوال ها ناکافی دانسته و نسبت به پزشکان ضعیف تر می دانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، چت بات هوش مصنوعی گوگل در زمینه پزشکی با نام Med PaLM2 که در دسامبر سال گذشته معرفی شد توانست به سوالات پزشکی در زمینه های مختلف پاسخ دهد. این چت بات هنوز به صورت عمومی عرضه نشده و طبق اعلام گوگل اولین مدل زبانی هوش مصنوعی محسوب میشود که توانسته در این آزمون موفق شود.

برای قبولی در این آزمون باید ۶۰ درصد سوال ها پاسخ داده شود. گوگل ادعا می کند از روش جدیدی برای شناسایی و کاهش پاسخ های نادرست استفاده کرده و بدین ترتیب ارزیابی جدیدی را انجام داده است. همچنین به گفته این شرکت چت بات Med PaLM توانسته پاسخ های چهار گزینه ای را تا ۶۷.۶ درصد پاسخ دهد.

همچنین چت بات Med PaLM2 نیز توانست نمره ۸۶.۵ درصد را در آزمون USMLE کسب کرده است. توانایی این چت بات نسبت به نسخه قبلی بالاتر است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال