با طرح myAndroid Taste Test گوگل کاربران گوشی‎های خود را طبق سلیقه‎شان شخصی‎سازی می‌کنند

اگر بخواهیم یکی از چیزهایی را که باعث می‎شود کاربران متعددی عاشق اندروید شوند نام ببریم، احتمالات بی پایانی است که در زمان بحث سفارشی‎سازی این سیستم‎عامل به میان می‎آید، چه فقط یک لایه‎ی سطحی بخواهید یا دوست داشته باشید با ابزارها و تغییرات مختلف اثرات عمیق‎تری لحاظ کنید. گرچه انجام این کار برای کاربرانی […]

اگر بخواهیم یکی از چیزهایی را که باعث می‎شود کاربران متعددی عاشق اندروید شوند نام ببریم، احتمالات بی پایانی است که در زمان بحث سفارشی‎سازی این سیستم‎عامل به میان می‎آید، چه فقط یک لایه‎ی سطحی بخواهید یا دوست داشته باشید با ابزارها و تغییرات مختلف اثرات عمیق‎تری لحاظ کنید. گرچه انجام این کار برای کاربرانی که دانش فنی اندک دارند می‎تواند ترسناک باشد و به همین دلیل شرکت گوگل اخیرا وب‎سایتی به اسم #myAndroid Taste Test برپا کرده است.

شاید سوالی که مطرح شود عملکرد این‎ وب‎سایت است. در واقع، گوگل به واسطه‎ی پاسخ‎گویی کاربر به یکسری سوالات سعی خواهد کرد بهترین تغییراتی که برای اندروید می‎تواند به کاربر پیشنهاد دهد را تعیین ‎کند. این وب‎سایت در واقع تغییراتی در گوشی شما ایجاد نمی‎کند، بلکه ترجیحا با توجه به سوالات شما، گوگل کاربر را در جهت استفاده‎ی صحیح از اپلیکیشن‎های مختلف که بایستی دانلود شوند هدایت میکند تا به دنبال آن افکت/ ظاهر جدید به گوشی‎ آن‎ها بخشیده شود.

کل این فرآیند سفارشی‎سازی هنوز به صورت دستی است ولی می‎تواند در وقت افرادی که دانش فنی کمی دارند صرفه‎جویی کند تا آن‎ها دیگر زمان خود را صرف رفتن به انجمن‎های مختلف برای یافتن نیازهایشان و پاسخ سوال‎هایشان نکنند. تنها افراد مبتدی از این وب‎سایت بهره نمی‎برند بلکه کهنه‎کاران اندروید نیز می‎توانند چیز جدیدی کشف کرده یا به ایده‎های جدیدی دست پیدا کنند.

در هر صورت، اگر دوست دارید بدانید گوگل چه پیشنهادهایی می‎تواند به شما کند، کافی است به وب‎سایت Android برای کسب اطلاعات بیشتر بروید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال