فناوری جدید هوش مصنوعی گوگل برای سرودن شعر

فناوری هوش مصنوعی گوگل قادر است به افرادی که در حوزه شعر و شاعری فعالیت دارند کمک کرده تا بتوانند به سبک شعر های معروف شعر بنویسند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار گوگل به نام Verse by Verse به کاربران کمک می کند تا بتوانند مانند شعرای قهار شعرهایی با بیت […]

فناوری هوش مصنوعی گوگل قادر است به افرادی که در حوزه شعر و شاعری فعالیت دارند کمک کرده تا بتوانند به سبک شعر های معروف شعر بنویسند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ابزار گوگل به نام Verse by Verse به کاربران کمک می کند تا بتوانند مانند شعرای قهار شعرهایی با بیت ها و مصرع های موزون بسرایند. ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی پیشنهاد هایی را در مورد نوشتن اشعار و سبک های قدیمی و مشهور آمریکایی ارائه می کند که کاربر می تواند با الهام گرفتن از آنها شعرهایی موزون بنویسد.

در این ابزار حداکثر سه شاعر و یا نویسنده آمریکایی به کاربر پیشنهاد می‌شود و زمانی که کاربر بیت اول را نوشته باشد. این هوش مصنوعی به وی کمک می کند تا بیت بعدی را از طریق گزینه‌های پیشنهادی انتخاب کند. همچنین این فناوری به نویسندگان کمک خواهد کرد تا سبک مورد نظر خود را انتخاب و بر اساس آن شعر بنویسند.

برای طراحی این ابزار مهندسان تلاش کردند تا مجموعه بسیاری از شعرهای آمریکایی کلاسیک را وارد سیستم هوش مصنوعی کنند تا از طریق آن کاربر بتواند سبک منحصر به فرد را انتخاب کنید. دیو اوتوس، مهندس فعال در این پروژه می گوید: سیستم طراحی شده قادر است با درک معنایی در نوشتن ،ترتیب قرارگیری بیت ها را نیز رعایت کند. در حال حاضر گوگل تلاش دارد تا با توسعه این فناوری آن را در زبان های مختلف نیز مورد استفاده قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال