اتهام جدید گوگل؛ سرقت همه اطلاعات کاربران برای توسعه بارد

کاربران زیادی از گوگل به دلیل استفاده از داده های به اشتراک گذاشته شده در اینترنت برای آموزش بارد شکایت کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شکایت دسته جمعی علیه گوگل این شرکت را به سرقت اطلاعات حتی اطلاعات دارای حق نشر و داده های میلیون ها نفر متهم کرده است. کلارکسون […]

کاربران زیادی از گوگل به دلیل استفاده از داده های به اشتراک گذاشته شده در اینترنت برای آموزش بارد شکایت کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شکایت دسته جمعی علیه گوگل این شرکت را به سرقت اطلاعات حتی اطلاعات دارای حق نشر و داده های میلیون ها نفر متهم کرده است. کلارکسون یکی از افراد شاکی و نماینده دیگر مردم در این مورد می گوید: این شکایت زمانی مطرح شد که گوگل سیاست های خود را در زمینه حریم خصوصی و هوش مصنوعی تغییر داد.

گوگل با تغییر خط مشی خود اعلام کرد می تواند همه اطلاعات عمومی موجود در اینترنت را برای آموزش پروژه های هوش مصنوعی به کار می برد. کلارکسون در این زمینه می گوید: به صرف اشتراک گذاری آثار خلاقانه، توصیف شخصیت ها و یا تصاویر مربوط به فرزندان و خانوادگی، گوگل نمی تواند مالک آنها باشد. طبق سیاست های جدید این شرکت کلیه اطلاعات ما و میلیون ها کاربر دیگر که به اشتراک گذاشته میشود را جمع آوری کرده و از آن برای اموزش هوش مصنوعی خود استفاده می کند.

با این حال گوگل میگوید این شرکت استفاده از اطلاعات کاربران را مخفی نکرده و تنها از داده های عمومی استفاده کرده است. اما در شکایت انجام شده استدلال میشود که این کار به طور مخفیانه انجام گرفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال