امنیت سایبری جدید گوگل به نام Sec-PaLM از هوش مصنوعی مولد استفاده می‌کند

استفاده از هوش مصنوعی مولد مورد توجه بسیاری از کاربران و شرکت‌های فناوری قرار گرفته است. اکنون گوگل قصد دارد با استفاده از این قابلیت بخش امنیت سایبری را در دنیای فناوری متحول کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل مجموعه امنیت سایبری جدیدی با نام Cloud Security AI Workbench معرفی کرده […]

استفاده از هوش مصنوعی مولد مورد توجه بسیاری از کاربران و شرکت‌های فناوری قرار گرفته است. اکنون گوگل قصد دارد با استفاده از این قابلیت بخش امنیت سایبری را در دنیای فناوری متحول کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل مجموعه امنیت سایبری جدیدی با نام Cloud Security AI Workbench معرفی کرده است که در آن از هوش مصنوعی مولد با نام Sec-PaLM استفاده می شود.

کنفرانس RSA Conference 2023 همراه با رونمایی از محصول جدید گوگل در زمینه امنیت سایبری بوده است. این شرکت از نسخه PaLM برای توسعه این هوش مصنوعی استفاده کرده است. قابلیت امنیتی جدید قرار است روی آسیب پذیری های نرم افزاری و بدافزارها تحقیق کند.

این مجموعه در خود چندین ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی را جای داده است. یکی از آنها با نام  Threat Intelligence AI به شرکت Mandiant تعلق دارد و قادر است علاوه بر شناسایی تهدیدها آنها را از بین ببرد. این شرکت سال گذشته با مبلغ ۵.۴ میلیارد دلار توسط گوگل خریداری شده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال