با قابلیت جدید گوگل می توان پسوردها را به طور امن در کروم به اشتراک گذاشت

با توجه به تمرکز اخیر گوگل روی بخش مدیریت گذرواژه های کروم احتمالاً این شرکت به دنبال تغییرات جدید در این بخش است. یکی از قابلیت های جدید گوگل که اخیراً برای دسترسی عمومی آماده شده است قابلیت ارسال پسورد برای دیگران است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه با […]

با توجه به تمرکز اخیر گوگل روی بخش مدیریت گذرواژه های کروم احتمالاً این شرکت به دنبال تغییرات جدید در این بخش است. یکی از قابلیت های جدید گوگل که اخیراً برای دسترسی عمومی آماده شده است قابلیت ارسال پسورد برای دیگران است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک منبع آگاه با نام کاربری Leopeva64 در توییتر اعلام کرد قرار است بخش جدیدی به عنوان Send Password به کروم اضافه شود که با زدن آن در کنار هر گذرواژه منویی ظاهر می شود. بدین ترتیب امکان کپی و ویرایش گذرواژه در این منو وجود خواهد داشت.

 در حال حاضر این گزینه توسط گوگل فعال نشده است. با توجه به نام این قابلیت مشخص است که از این پس کاربران امکان به اشتراک گذاری گذرواژه‌های خود با بقیه را خواهند داشت. البته پیش از این نیز امکان کپی وجود داشته است. اما با توجه به ظاهر شدن این گزینه در کنار پسورد ها احتمالاً این قابلیت امکان به اشتراک گذاری آنها را به صورت رمزگذاری شده و ایمن فراهم خواهد کرد. هنوز گوگل اطلاعات دقیق تری از این ویژگی منتشر نکرده است.

یکی از دلایل اصلی ایجاد چنین قابلیتی در کروم استفاده از سرویس های مختلف و یا اکانت های مشترک خواهد بود. این در حالی است که اکنون روش مطمئنی برای کپی و پیست گذرواژه‌ها وجود ندارد. اکنون باید منتظر بود تا گوگل نسخه نهایی این قابلیت را به طور عمومی معرفی و منتشر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال