سرویس اینترنت جدید گوگل با سرعت دانلود ۲۰ گیگابیت بر ثانیه ارائه شد

جدیدترین پروژه آزمایشی شرکت گوگل فایبر مربوط به آزمایش سرویس جدید اینترنت این شرکت است که سرعت دانلودی برابر ۲۰ گیگابیت بر ثانیه دارد. این سرویس بطور آزمایشی در خانه یکی از کاربران آمریکایی ارائه شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس جدید شرکت گوگل فایبر ارائه اینترنت پرسرعت مربوط به شرکت آلفابت […]

جدیدترین پروژه آزمایشی شرکت گوگل فایبر مربوط به آزمایش سرویس جدید اینترنت این شرکت است که سرعت دانلودی برابر ۲۰ گیگابیت بر ثانیه دارد. این سرویس بطور آزمایشی در خانه یکی از کاربران آمریکایی ارائه شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرویس جدید شرکت گوگل فایبر ارائه اینترنت پرسرعت مربوط به شرکت آلفابت است که سرعت دانلود آن به ۲۰ گیگابیت بر ثانیه می‌رسد. این شرکت اعلام کرد به زودی این سرویس جدید در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. دینی جین مدیر عامل گوگل فایبر در بیانیه ای در مورد این سرویس گفت: اینکه سرویس های اینترنت گیگابیتی کاربردی ندارد اشتباه است. در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت های بزرگ اینترنت در آمریکا به این نوع سرویس ها تمایل دارند.

گوگل فایبر از زیرمجموعه های آلفابت محسوب میشود که اخیرا فروش سرویس هایی با سرعت دوگیگابیت بر ثانیه در دانلود با قیمت ۱۰۰ دلار را آغاز کرده است. پیش از این نیز سرویس ۷۰ دلاری با سرعت دانلود یک گیگابیت بر ثانیه در این شرکت ارائه می‌شد. دینی جین در ادامه بیانیه خود از گسترش ارائه سرویس های گیگابیتی در این شرکت خبر داد. این فرد مدعی شد برای گوگل فایبر ارائه سرویس ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه ای نیز چندان دور از دسترس نیست. وی در این مورد گفت: در ماه های اخیر سرویس جدیدی را در خارج از آزمایشگاه و درون یک خانه انجام دادیم. این آزمایش بهمراه نیک ساپوریتو مدیر بخش استراتژی های تجاری گوگل فایبر انجام شد.

دینی جین اسکرین شات هایی را نیز از سرویس جدید این شرکت منتشر کرد که آزمایش سرویس جدید را در منزل ساپوریتو نشان میدهد. این سرویس دارای سرعت دانلود ۲۰.۲ گیگابیت بر ثانیه است. در حال حاضر این شرکت از طریق آزمایش های کنترل شده به چنین نتیجه ای دست پیدا کرده است در حالیکه شرکتی به نام EPB به تازگی سرویسی با سرعت دانلود ۲۵ گیگابیت بر ثانیه ارائه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال