ابزار جدید امنیتی OSS گوگل برای نرم افزارهای منبع باز معرفی شد

گوگل ابزار امنیتی جدیدی را برای نرم افزارهای منبع باز معرفی کرده است که می‌تواند در کاهش حمله های سایبری موثر باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نرم افزار منبع باز جدید گوگل به نام Open Source Software می‌تواند در پروژه های کاربران به عنوان یک بسته امنیتی مورد استفاده قرار گیرد. […]

گوگل ابزار امنیتی جدیدی را برای نرم افزارهای منبع باز معرفی کرده است که می‌تواند در کاهش حمله های سایبری موثر باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نرم افزار منبع باز جدید گوگل به نام Open Source Software می‌تواند در پروژه های کاربران به عنوان یک بسته امنیتی مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به اینکه مهاجمان سایبری علاقه بسیاری به اهدافی مانند نرم افزارهای منبع باز دارند و تعداد حمله های سایبری به تامین کنندگان متن باز به سرعت در حال افزایش است. میتوان از این بسته های امنیتی در پروژه ها استفاده کرد.

 بسیاری از زنجیره های تامین نرم‌افزار از کد منبع باز استفاده می کنند به همین دلیل تعداد حمله های سایبری به این تامین کنندگان سالانه 650 درصد افزایش می یابد. به غیر از گوگل شرکتهایی نظیر OpenSSF و بنیاد لینوکس نیز به دنبال ابتکارات امنیتی جدید هستند تا بتوانند در مقابل حملات سایبری به نرم افزارهای منبع باز کمک کنند. پیش از این مایکروسافت نیز راهکار جدیدی برای امنیت سایبری معرفی کرده بود.

به دلیل اینکه گوگل در ساخت بسته های امنیتی خود از سرویس Cloud Build استفاده می کند بنابراین می تواند با سازگاری قابل تایید مورد استفاده قرار بگیرد. از طرفی این شرکت با هدف تمرکز بیشتر بر امنیت سایبری با یک پلتفرم امنیتی توسعه دهندگان به نام SNYK  همکاری جدیدی را آغاز کرده است. قرار است سرویس Assured OSS نیز با ادغام راهکارهای SNYK خدمات را به مشتریان هر دو شرکت ارائه دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال