قابلیت های جدید دوربین پیکسل 4 گوگل کدامند؟

گوگل در مراسم دیروز گوشی جدید سری پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال را معرفی کرد . از قابلیت های جدید این گوشی میتوان به دستیار صوتی  گوگل اسیستنت نسل دوم و همچنین اپ رکوردر این گوشی با قابلیت تبدیل گفتار به متن در حالت آفلاین اشاره کرد. گوگل در گوشی های سری گوگل […]

گوگل در مراسم دیروز گوشی جدید سری پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال را معرفی کرد . از قابلیت های جدید این گوشی میتوان به دستیار صوتی  گوگل اسیستنت نسل دوم و همچنین اپ رکوردر این گوشی با قابلیت تبدیل گفتار به متن در حالت آفلاین اشاره کرد. گوگل در گوشی های سری گوگل خود سعی کرده است تا روند بهبود دوربین های آنها را ادامه دهد. و اکنون بنظر میرسد که در پیکسل 4 ویژگی های جدیدی را برای کاربران به ارمغان آورده است. قابلیت Motion Sense یا همان ژست های حرکتی از دیگر قابلیت این گوشی است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد مواردی مثل رد کردن موزیک، بی صدا کردن تماس دریافتی و غیره را بدون لمس صفحه انجام دهد. این فناوری با استفاده از حسگر سولی و با استفاده از امواج رادیویی با فرکانس بالا، محدوده، زاویه و سرعت حرکات را تشخیص داده و حرکات فیزیکی کاربر را معنی میکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، عملکرد گوگل در این گوشی بهبود تکنولوژی Live HDR است که گوگل در آن از دوربین دوگانه بهره گرفته است. این دوربین دوگانه شامل یک لنز اصلی با کیفیت ۱۲.۲ مگاپیکسل و یک لنز تله‌فوتو با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل برای بهبود قابلیت زوم‌ دوبرابری است. اسلایدر HDR پیش از عکسبرداری با تنظیم میزان روشنایی و سایه به کاربر کمک میکند تا پیش‌از عکس ‌برداری نتیجه را به‌صورت آنی مشاهده کند. یک سیستم هوش مصنوعی در تمامی عکس ها ، میزان سفیدی عکس را تنظیم و رنگ هایی نزدیک به واقعیت ثبت میکند.

قابلیت Night Sight در این گوشی قابلیت تصویربرداری در محیط های کم نور را میسر میکند. بطوریکه میتوان از آسمان پرستاره یک عکس واضح تهیه کرد. همچنین ترکیب پیکسل دوگانه و دوربین دوگانه به پیکسل ۴ امکان می‌دهد عکسبرداری پرتره ی دقیق تری نسبت به قبل تهیه کنند. زوم دوبرابری در این دوربین امکان تهیه عکس از سوژه های دور و متحرک را نیز امکان پذیر میکند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال