دستیار صوتی پیکسل 4 گوگل با قابلیت فرمان‌گیری Raise to Talk منتشر خواهد شد

این دستیار جدید گوگل با قابلیت های جالب روی گوشی پیکسل 4 این شرکت منتشر شده است . این دستیار صوتی میتواند دو فرمان همزمان را در حالت آفلاین اجرا کند. گزارش های دیگر حاکی از ان است که این دستیار صوتی از قابلیت جالب Raise to Talk هم پشتیبانی می‌کند. به گزارش سرویس اخبار […]

این دستیار جدید گوگل با قابلیت های جالب روی گوشی پیکسل 4 این شرکت منتشر شده است . این دستیار صوتی میتواند دو فرمان همزمان را در حالت آفلاین اجرا کند. گزارش های دیگر حاکی از ان است که این دستیار صوتی از قابلیت جالب Raise to Talk هم پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز و به نقل از 9to5google ، این دستیار جدید صوتی گوگل که در گوشی پیکسل 4 نیز دیده شده است ، از فناوری Active Edge بهره برده و میتواند تنها با لمس دو طرف گوشی فعال شود. البته برای فعال کردن اولیه دستیار صوتی همچنان به دستورات کلامی نیاز است. اما استفاده از فناوری Raise to Talk کمک میکند تا کاربر زمانی که گوشی خود را برداشت ، بلافاصله از دستیار صوتی آن نیز استفاده کند.

بدین ترتیب بلافاصله بعد از تکان دادن گوشی باید فرمان صوتی صادر شود تا قابل اجرا باشد در غیر اینصورت نادیده گرفته خواهد شد. گوگل گفته است برای حفظ حریم شخصی کاربران این دستورات صوتی تنها بر روی خود دستگاه اجرا خواهد شد. پیکسل 4 گوگل بعنوان اولین گوشی این شرکت با بهره گیری از نسل جدید دستیار صوتی وارد بازار خواهد شد. این دستیار صوتی در اینده با سیری در اپل مقایسه خواهد شد . لبته دستیار صوتی در اپل واچ خیلی کارکرد مطلوبی از خود رائه نداده است. در برخی مواقع کاربران مجبورند برای استفاده از دستیار صوتی مچ خود را تا نزدیک دهان بالا بیاورند. البته هنوز تائیدیه دستور صوتی روی پیکسل 4 گوگل بطور کامل تائید نشده است. اما این فناوری یک قدم دیگر به‌سمت دسترسی دائمی دستیار گوگل روی گوشی‌های این شرکت خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال