رکوردر پیکسل 4 گوگل با قابلیت تبدیل گفتار به متن در حالت آفلاین

گوگل در مراسم معرفی پیکسل 4 در روز گذشته ، از رکوردر این گوشی با قابلیت تبدیل گفتار به متن در حالت آفلاین رونمایی کرد. این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی ، صدا را پردازش کرده و با قدرت تشخیص صدا قادر است گفتار را به متن تبدیل کند. کاربران میتوانند این کار را […]

گوگل در مراسم معرفی پیکسل 4 در روز گذشته ، از رکوردر این گوشی با قابلیت تبدیل گفتار به متن در حالت آفلاین رونمایی کرد. این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی ، صدا را پردازش کرده و با قدرت تشخیص صدا قادر است گفتار را به متن تبدیل کند. کاربران میتوانند این کار را در حالت آفلاین انجام دهند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، این اپ رکوردر به کاربران اجازه میدهد تا تمامی گفتارهای ارئه شده در جلسات و یا مصاحبات را در حین گوش دادن به متن تبدیل کنند. گوگل در مراسم رونمایی از رکوردر پیکسل 4 نمایشی از کارکرد این اپلیکیشن را نشان داد که بدون خطا و با سرعت مناسب صورت میگرفت. البته این دمو با عملکرد واقعی در محیط بیرون متفاوت است. در حالت عادی که کاربر از این ویژگی استفاده میکند ، نویز و صداهای اضافی محیط باعث میشود تا این اپ به دقت کار نکند. همچنین در مراسم رونمایی این برنامه بطور مستقیم به سخت افزار ضبط صدا متصل بود که با شرایط عادی بسیار تفاوت دراد.

بخشی از تلاش های گوگل در سیستم‌ پردازش‌های صوتی را میتوان در این اپ مشاهده کرد. از ویژگی های دیگر این برنامه میتوان به جستجوی عبارت ، گفتگو و یا کلمه اشاره کرد. همچنین بدون نیاز به اینترنت فعال میتوان از این سیستم استفاده کرد. این برنامه اکنون تنها برای زبان انگلیسی فعال است و بنا به گفته های خود گوگل در آینده برای تمامی زبان ها عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال