پیکسل تبلت گوگل با تراشه تنسور G2 به طور رسمی معرفی شد

گوگل در مراسم I/O 2023 به طور رسمی از پیکسل تبلت رونمایی کرد. اولین بار این شرکت ساخت این تبلت را در سال گذشته اعلام کرده بود. در این محصول از تراشه تنسور G2 استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در مراسم I/O 2023 از تبلت جدید ۱۱ اینچی […]

گوگل در مراسم I/O 2023 به طور رسمی از پیکسل تبلت رونمایی کرد. اولین بار این شرکت ساخت این تبلت را در سال گذشته اعلام کرده بود. در این محصول از تراشه تنسور G2 استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در مراسم I/O 2023 از تبلت جدید ۱۱ اینچی خود با پنل LCD رونمایی کرد. در اطراف نمایشگر این تبلت حاشیه های یک اندازه دیده میشود.

این تبلت درون جعبه خود حاوی یک داک بلندگوی مغناطیسی خواهد بود که کمک می کند تا صدای دستگاه تقویت شود. همچنین می توان تبلت را روی این داک قرار داد. با قرارگیری تبلت روی داک شارژ باتری نیز انجام میشود. کاربران پر هنگام مشاهده فیلم می توانند با قرار دادن تبلت روی داک صدای آن را از طریق بلندگوها بشنیدند.

امکان مشاهده اسلاید شوی تصاویر در هنگام قرارگیری روی داک از طریق برنامه گوگول فوتوز فراهم خواهد شد. همچنین در این تبلت با کمک یک دکمه می توان به گوگل هوم دسترسی داشت و با کمک آن لوازم خانگی هوشمند را کنترل کرد. این تبلت دارای ۸ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است. به گفته گوگل این دستگاه می تواند در هنگام شارژ کامل تا ۱۲ ساعت ویدیو پخش کند. تبلت جدید گوگل تنها در مدل وای فای عرضه میشود و دیگر مدل ها یعنی 5G و LTE ساخته نخواهند شد.

نرم افزار این تبلت همانند کوشی های پیکسل است اما به گفته گوگل بیش از ۵۰ اپلیکیشن این شرکت برای پشتیبانی از نمایشگر بزرگتر در این تبلت بهینه سازی شده اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال