اپلیکیشن اختصاصی گوگل برای مشارکت کاربر در انجام مطالعات پزشکی

اپلیکیشن Google Health Studies گوگل قرار است در انجام مطالعات پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اپلیکیشن گوگل استادیز Google Health Studies به کاربران اندرویدی کمک خواهد کرد تا بتوانند مطالعات پزشکی را در زمان بستری انجام دهند. به عنوان مثال بیماری های تنفسی نظیر کووید ۱۹ نیز می تواند […]

اپلیکیشن Google Health Studies گوگل قرار است در انجام مطالعات پزشکی مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اپلیکیشن گوگل استادیز Google Health Studies به کاربران اندرویدی کمک خواهد کرد تا بتوانند مطالعات پزشکی را در زمان بستری انجام دهند. به عنوان مثال بیماری های تنفسی نظیر کووید ۱۹ نیز می تواند نخستین مطالعه از طریق این اپلیکیشن باشد.

کاربر در این اپلیکیشن می تواند گزارشات مربوط به علائم بیماری را در مطالعات پزشکی تحت ‌عنوان بخش مشارکت کنندگان وارد کند. همچنین کلیه کارهای انجام شده برای حفاظت از خود در برابر ابتلا به بیماری تنفسی نیز به عنوان داده وارد این اپلیکیشن می شود.  همچنین کاربر باید مشخص کند که برای ابتلا به ویروس بیماریهای تنفسی آزمایشی داده یا خیر.

همچنین در این اپلیکیشن داده‌های دموگرافیک مانند سن، جنسیت و نژاد کاربران نیز جمع آوری شده و در آن پخش بیماری‌هایی مانند کووید ۱۹ نیز ردگیری خواهد شد. در این اپلیکیشن تکنیک یادگیری پراکنده (Federated Learning) قادر است داده ها را برای محققان ارسال کند.

اپلیکیشن گوگل نسخه اندرویدی اپلیکیشن Research اپل است که برای دستگاه های ios طراحی شده است. اپلیکیشن Research توانسته بود تحقیقاتی بر روی پایش سلامتی هم چون ارتباط تحرک و سلامتی قلب انجام دهد.

اطلاعات مربوط به اپلیکیشن Google Health Studies قرار است به جای ارسال انفرادی به صورت تجمیعی و از طریق چند دستگاه جمع آوری و ارسال شود. بدین ترتیب حریم خصوصی کاربران نیز محافظت خواهد شد. اما این موضوع میتواند باعث شود تا محققان تنها بتوانند یک نگاه همه جانبه به اطلاعات داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال