هوش مصنوعی SGE گوگل به طور آزمایشی در موتور جستجوی این شرکت قرار گرفت

به گفته گوگل تعداد کمی از کاربران با دسترسی به هوش مصنوعی SGE در موتور جستجو می توانند از این قابلیت در نتایج استفاده کنند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر تعداد کمی از کاربران در صفحه نتایج خود از قابلیت جدیدی استفاده خواهند کرد. به گفته گوگل اکنون به […]

به گفته گوگل تعداد کمی از کاربران با دسترسی به هوش مصنوعی SGE در موتور جستجو می توانند از این قابلیت در نتایج استفاده کنند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حال حاضر تعداد کمی از کاربران در صفحه نتایج خود از قابلیت جدیدی استفاده خواهند کرد. به گفته گوگل اکنون به طور محدود Search Lab در دسترس قرار گرفته است. این سرویس با هدف آزمایش قابلیت جدید انتشار یافته است.

کاربران برای دسترسی به این سرویس می توانند نام خود را به فهرست انتظار اضافه کنند. هنوز مشخص نیست دقیقا چه زمانی امکان دسترسی فراهم خواهد شد. زیرا تنها دو هفته از معرفی این سرویس توسط گوگل می گذرد.

این ویژگی دارای یک قابلیت جالب به نام Search Generative Experience است که در آن هوش مصنوعی مولد نتیجه جستجو را در بالای صفحه جستجو نشان می دهد. بدین ترتیب در صورت نرسیدن سوال به جای ورود به سایت هایی مانند ویکی پدیا پاسخ سوال بطور مستقیم نمایش داده خواهد شد.

طبق اعلام ورج، این تغییرات یکی از بزرگترین تغییرات این موتور جستجو محسوب میشود. زیرا مردم از این پس به گونه ای دیگر با این موتور جستجو تعامل خواهند داشت. در صنعت سئو نیز تغییراتی حاصل می‌شود و وبسایت ها باید خود را در نتیجه جستجوی هوش مصنوعی قرار دهند. وب سایت های خبری نیز با نمایش نتایج مبتنی بر هوش مصنوعی مولد دوار مشکل خواهند شد. زیرا کاربر پس از دریافت پاسخ سوال خود وارد لینک ها نخواهد شد. اگر این اتفاق بیفتند مدل کسب و کارها نیز تغییر خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال