ابزار جستجوی ویژه گوگل برای فیلم و سریال

گوگل ابزاری ساخته است که به کاربر اجازه میدهد به راحتی فیلم و یا سریال مورد نظر را جستجو کند. این ابزار از طریق سوایپ کردن در سرویس هایی مثل نتفلیکس یا آمازون پرایم سریال مورد نظر را پیدا میکند. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Independent ، گوگل ابزار […]

گوگل ابزاری ساخته است که به کاربر اجازه میدهد به راحتی فیلم و یا سریال مورد نظر را جستجو کند. این ابزار از طریق سوایپ کردن در سرویس هایی مثل نتفلیکس یا آمازون پرایم سریال مورد نظر را پیدا میکند.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز و به نقل از Independent ، گوگل ابزار جدید خود را جهت راحتی کاربران برای پیدا کردن فیلم و سریال مورد نظر گسترش داده است. کاربر با سوایپ کردن به چپ و راست میتواند در سرویس های مدنظر به جستجو بپردازند.

این ابزار در هنگام سرچ کاربر در نوار ابزار گوگل پدیدار میشود و کاربر با فشردن آن به صفحه Top Picks for You یا همان قسمت فیلم های منتخب میرود. در این صفحه فیلم و سریال ها به حالت دایره وار قرار گرفته اند که کاربر با کشیدن صفحه بهچپ و راست میتواند براحتی جستجوی خود را انجام دهد. پس از انتخاب فیلم مورد نظر ، سرویس آنلاین نمایش دهنده فیلم نیز ظاهر میشود.

تنظیماتی نیز در این ابزار وجود دارد که کاربرمیتواند سرویس اشتراک و نوع تلویزیون خود (کابلی یا ماهواره) را انتخاب کند. گوگل مدعی شده است که هرگز از اطلاعات جمع آوری شده بوسیله این ابزار برای تبلیغات استفاده نخواهد کرد.

این سرویس اکنون در آمریکا فعال است و قرار است به زودی برای کاربران بریتانیایی و پس از چند ماه نیز برای سایر کاربران فعال شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال