تاکسی خودران گوگل در راه است

شرکت وایمو، شرکت جدید گوگل در زمینه خودروهای خودران می باشد که قصد دارد تا تاکسی های خودران خود را در آینده نزدیک وارد شهرها کند. در حال حاضر این شرکت در حال انجام آزمایش های خود بر روی این تاکسی ها می باشد تا به زودی از آن ها استفاده تجاری کرده و مسافران […]

شرکت وایمو، شرکت جدید گوگل در زمینه خودروهای خودران می باشد که قصد دارد تا تاکسی های خودران خود را در آینده نزدیک وارد شهرها کند. در حال حاضر این شرکت در حال انجام آزمایش های خود بر روی این تاکسی ها می باشد تا به زودی از آن ها استفاده تجاری کرده و مسافران را به مقصد مورد نظر خود برساند.

به گزارش سرویس اخبار علمی تک نیوز، سال 2016، شرکت گوگل بخش تولید فناوری خودروی خودران خود را جدا کرده و نام شرکت جدید خود را “وایمو” گذاشت. این شرکت در حدود 5 ماه است که مجوزهای مربوط به آزمایش خودروهای خود را دریافت کرده و در حال جابجایی آزمایشی مسافران می باشد. این شرکت در صدد است تا با تجاری سازی و استفاده از خودروهای خودران خود به عنوان تاکسی های شهری، هزینه‌های تحقیق و توسعه شرکت را نیز جبران کند.

مسیریابی و تشخیص خودروهای دیگر و رسیدن به مقصد در تاکسی های جدید این شرکت بهبود داشته است و شرکت وایمو امیدوار است تا در آینده نزدیک خودروهای تاکسی خودران خود را در خیابان های شهرهای مختلف به حرکت درآورد. جهت مشاهده دیگر خبرها به صفحه اخبار علمی فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال