دستیار صوتی گوگل به ویژگی خلاصه سازی صفحات وب مجهز می‌شود

این دستیار صوتی که در حال حاضر یکی از دستبارهای محبوب در بین کاربران است به زودی می تواند صفحات وب را خلاصه سازی کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد دستیار صوتی خود را با قابلیت های هوش مصنوعی ترکیب کند. در این صورت این دستیاز امکان خلاصه سازی […]

این دستیار صوتی که در حال حاضر یکی از دستبارهای محبوب در بین کاربران است به زودی می تواند صفحات وب را خلاصه سازی کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد دستیار صوتی خود را با قابلیت های هوش مصنوعی ترکیب کند. در این صورت این دستیاز امکان خلاصه سازی محتوای وب را خواهد داشت.

در خال حاضر نیز دستیار می تواند با دستورات صوتی صفحات را برای کاربران بخواند. البته در این حالت تمام صفحات و حتی نوشته های بالاتر و یا پایین تر نیز بدون ارتباط با صفحه خوانده میشوند. این موضوع توسط وبسایت 9to5Google در زمان آزمایش کد نسخه جدید متوجه اضافه شدن ویژگی جدید هوش مصنوعی به دستیار گوگل شد. با استفاده از این قابلیت در صورتی که در صفحات وب در حال گردش باشید و یا در مرورگر درون برنامه ای قرار داشته باشید در صورت احضار این دستیار و استفاده از دکمه Summerize می توانید از این دستیار درخواست کنید تا این صفحات را برای شما خلاصه سازی کند. در حال حاضر این روش ها در دستیار گوگل کارکرد ندارند. در صورت درخواست نیز این دستیار اعلام می کند که امکان انجام آن را ندارد. در گزارش منتشر شده آمده است این قابلیت می تواند تمام صفحات وب را به راحتی خلاصه کند.

هنوز مشخص نیست گوگل این ویژگی را تنها برای گوشی های پیکسل عرضه خواهد کرد یا در اختیار تمام گوشی های هوشمند قرار می‌گیرد. پیش از این گوگل بسیاری از قابلیت ها را به صورت انحصاری تنها برای گوشی های پیکسل ارائه کرد ه بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال