(Wear OS) واچ گوگل مجهز به دوربین عرضه خواهد شد

پتنت جدید گوگل اعلام کرده است که پیکسل واچ  Wear OS این شرکت مجهز به دوربین خواهد بود. این دوربین در مرکز صفحه نمایش این ساعت قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از Lets Go Digital ، پتنت جدید گوگل نشان میدهد که ساعت هوشمند این شرکت مجهز به […]

پتنت جدید گوگل اعلام کرده است که پیکسل واچ  Wear OS این شرکت مجهز به دوربین خواهد بود. این دوربین در مرکز صفحه نمایش این ساعت قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از Lets Go Digital ، پتنت جدید گوگل نشان میدهد که ساعت هوشمند این شرکت مجهز به دوربین خواهد بود. مکان آن در وسط صفحه نمایش است ولی مشخص نشده است که در زیر صفحه جانمایی شده است یا روی صفحه.

پتنت این شرکت حدود 2 سال پیش طراحی شده بودو مشخص نیست که در آن زمان هدف از قرار دادن دوربین در آن چه بوده است. زیرا اگر دوربین در زیر صفحه نمایش قرار داده شود کاربر میتواند از آن برای قابلیت تشخیص چهره و حتی گرفتن سلفی‌ استفاده کند. البته قرار گرفتن دوربین در وسط چنان جذاب و کاربردی نخواهد بود.

این محصول اولین گجت ور او اس (Wear OS) واچ است که توسط گوگل عرضه خواهد شد. بنظر میرسد اگر گوگل در تولید گجت های پوشیدنی فعالیت کند تحول جدیدی در سیستم‌عامل پوشیدنی ایجاد خواهد شد.

زمان عرضه آن هنوز بطور دقیق مشخص نشده است. اما بنظر میرسد تا آخر امسال به بازار عرضه شود. اطلاعات مربوط به گجت ور او اس بسیار جزئی بوده و علاقمندان منتظرند تا هرچه زودتر زمان عرضه آن فرا برسد.